Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی ما را به ادامه راهمان مصمم‌تر کرده و در این مسیر محکم‌تر و استوارتر گام بر می‌داریم.

او بیان کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی مصیبتی سنگین و داغی بزرگ بر دل ما گذاشته و ملت ما از این بابت بسیار متالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: ما ملتی نیستیم که اگر مصیبتی در این سطح بر ما وارد شود بنشینیم و تنها گریه کنیم یا تاسف بخوریم، یقینا همانطور که خداوند تبارک و تعالی فرمود این نوع جنایات دشمن ما را به ادامه راهمان مصمم‌تر می‌کند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ان شاءالله انتقام بسیار سخت و شدیدی از آمریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابی‌ها خواهیم گرفت و به آن‌ها درسی می‌دهیم که عبرت آور و بسیار تلخ باشد.

او تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی اگرچه خبری تلخ برای همه بود، اما بی شک مسلمانان جهان را بیدارتر می‌کند و راه این شهید همچنان ادامه خواهد داشت.

آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: دشمنان اسلام طی ۴۰ سال گذشته تمام امکانات خود را برای از بین بردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی به کارگرفته اند، اما رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب تمام این تهدید‌ها را خنثی کرده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید