Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از شناسایی و ابطال دو هزار و ۶۱۸ کارت هوشمند سوخت نفتگاز و بنزین توسط تیم‌های کنترل و نظارت در این استان خبر داد.

عبدالله احمدی کمرپشتی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تأکید بر اهمیت صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع رسمی، اظهار کرد: کارشناسان این شرکت در واحد تأمین و توزیع با رصد میزان مصرف و تحویل سوخت به مجاری عرصه در صورت مشاهده افزایش مصرف در هریک از مجاری عرضه هرمزگان، موضوع را گزارش می‌کنند و بلافاصله تیم‌های کنترل و نظارت، سامانه هوشمند و در صورت ضرورت حراست منطقه به آن محل اعزام می‌شوند تا اقدامات کنترلی لازم پیش از وقوع تخلف شناسایی و از آن ممانعت به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان افزود: در رسیدگی‌های مستمر از سوی تیم‌های کنترل از مهرماه ۹۸ تا پایان آذرماه تعداد دو هزار و ۶۱۸ کارت سوخت که از آن برای قاچاق فرآورده‌های بنزین و نفتگاز استفاده می‌شد؛ شناسایی و با ابطال آن‌ها از سو استفاده بیشتر جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی تیم کنترل و نظارت به کمیته رسیدگی به تخلفات  کارت‌های سوخت متخلفین با هماهنگی مراجع قضایی مسدود و یا باطل می‌شود.

احمدی کمرپشتی در پایان به شهروندان گرامی خاطرنشان کرد: مالکان خودروها از در اختیار گذاشتن کارت‌های سوخت خودروهایشان به دیگران جدا خودداری کنند زیرا در صورت سو استفاده از کارت‌های سوخت عواقب حقوقی و جریمه‌های سنگین مالی بعدی آن دامن‌گیر صاحب کارت خواهد شد و وی به‌عنوان متخلف پاسخگوی مراجع ذیصلاح خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد سرگزی به شرح اقدامات مورد نظر این اداره کل برای روز ایمنی حمل و نقل سال ۱۴۰۳ مصادف با هفتم اردیبهشت پرداخت و گفت: تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پاسگاه‌های پلیس راه و محورهای مواصلاتی در سطح استان به صورت گسترده با استفاده از گشت‌های راهداری یکی از مهمترین اقدامات به مناسبت این روز است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل توسط تیم مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با پلیس راه استان، بازدیدهای ویژه از مراکز معاینه فنی سنگین استان به همراه کارگروه معاینه فنی و اجرای طرح تشدید کنترل و برخورد با تخلفات اضافه تناژ نیز از دیگر اقدامات این اداره کل به مناسبت این روز است.

وی همچنین به چاپ طرح پیام و مطالب ایمنی مربوط به روز ایمنی حمل و نقل در جراید استان به مناسبت این روز اشاره کرد و ادامه داد: نصب آشکارساز بر روی کامیون‌ها در مراکز معاینه فنی به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل، پخش بروشور حاوی مطالب آموزشی، آگاهی رسانی و فرهنگسازی در خصوص رعایت موارد ایمنی رانندگی در پاسگاه‌های پلیس راه، مساجد، مدارس، ادارات، پایانه‌های مسافربری، پایانه کالا و مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز از جمله اقدامات مهمی است که از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل انجام می شود.

سرگزی به اجرای طرح‌های آموزشی ویژه کاربران آسیب پذیر در مدارس و مساجد روستاهای منتخب اشاره کرد و گفت: پخش زیرنویس‌های ایمنی در شبکه‌ استانی سیمای استان همدان و ارسال پیامک‌های ایمنی به رانندگان جاده‌ای هم به مناسبت این روز انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: نصب بنر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص روز ملی ایمنی حمل و نقل در سطح استان (قرارگاه پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بیلبوردهای واقع در محورهای اصلی استان، پاسگاه‌های پلیس راه استان، پایانه‌های مسافربری، پایانه کالا و ادارات شهرستان) هم انجام می شود. وی افزود: برگزاری جلسات آموزشی با تاکید بر موارد ایمنی به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل با مدیران فنی شرکت‌های مسافربری نیز انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی