Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@07:49:54 GMT

موشک‌های پاسخ به آمریکا آماده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۰۶۶۰

موشک‌های پاسخ به آمریکا آماده شد

جنبش النجباء عراق از آمادگی نیرو‌های این جنبش برای پاسخ به آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی به دست نظامیان تروریست این کشور خبر داد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، فرمانده نظامی جنبش نجباء در بیانیه‌ای شدید اللحن وعده داد که انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس را خواهند گرفت.

به گزارش کانال تلگرانی جنبش النجباء، مسئول نظامی این جنبش گفت: «قافله جهادی که این دو شهید بزرگ آن را فرماندهی کردند، با هجرتشان متوقف نخواهد شد؛ چرا که هدف آن در راستای زوال پایگاه‌های شوم شما و دست‌نشانده‌ی شما اسرائیل، ثابت خواهد بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: «خون این دو شهید بزرگ آتشی در دل‌مان را شعله‌ور کرد که جز با به‌خاک کشیدن بینی‌تان بر زمین آرام نخواهد گرفت».

نجباء عراق تأکید کرد: «چگونگی و زمان پاسخ به آمریکا را ما تعیین می‌کنیم و شما جز جهنمی که ما برایتان مهیا می‌کنیم، راهی نخواهید داشت. از این رو موشک‌ها آماده شده و سلاح‌ها مسلح شده و نیرو‌ها در آماده باش به سر می‌برند تا فرمان صادر شود و جهنمی برایتان به پا کنیم که سرباز‌های اشغالگرتان قبل از دوزخ در آن گداخته شوند».

این جنبش عراقی گفت: زمانی که شهید سلیمانی در میان ما بود دسیسه‌های شوم شما را ناکام گذاشتیم، اما اینک پس از شهادت او زمان از بین بردن فتنه‌گر فرا رسیده است.

النجباء عراق با بیان اینکه خون شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس کابوسی برای آمریکا خواهد بود، خطاب به مقامات این کشور گفت: «شما اشتباه کردید و این اشتباه برایتان گران تمام می‌شود. شما جنگی را انتخاب کردید که انتهای آن به دست شما نیست بلکه آغاز آن پایان شما خواهد بود».

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که نظامیان تروریست این کشور بامداد جمعه طی حمله پهپادی سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را به همراه شش تن دیگر در بغداد به شهادت رساندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: النجباء موشک های پاسخ به آمریکا ترور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود