Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به فرماندهی سپاه قدس را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان، متن پیام حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی به سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«اگر چه دل‌های همه ما مالامال از سوگ شهادت مظلومانه سردار دل‌ها چهره بین‌المللی مقاومت اسلامی، برادر شهیدمان حاج قاسم سلیمانی است، اما حکم انتصاب فرماندهی کل قوا، حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای در انتصاب شایسته شما برادر مجاهد که یار دیرین و همرزم و همراه آن بزرگمرد بوده‌اید، قلب‌های داغدارمان را تسلا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنیم، راه نورانی مقاومت و فرماندهی سپاه سرافراز و قهرمان قدس، با قیادت جنابعالی که بقیه‌السیف خیل سرداران سپاه اسلام هستید، آنچنان که رهبر حکیم انقلاب اسلامی مقرر فر موده‌اند با صلابت و تدبیر، توفنده‌تر و محکم‌تر ادامه خواهد یافت و روح پاک آن اسطوره مقاومت با مجاهدت مضاعف سربازان ولایت و مقاومت در سراسر جهان اسلام تا نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم پلید ادامه خواهد یافت.

بدینوسیله این انصاب شایسته را از جانب خود و به نمایندگی از سوی مردم قدرشناس و انقلابی استان شهید پرور کرمان و همرزمان آن شهید والا مقام به جنابعالی تبریک گفته و برایتان در ادامه راه فرمانده و دوست و برادر دیرینتان توفیق روزافزون را از درگاه الهی درخواست می‌کنم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند