Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مؤمنی در این باره اظهار کرد: در ۹ ماه امسال بیش از ۴۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به هزار و ۴۷۵ مددجوی تحت حمایت و متقاضی نیازمند پرداخت شده است.

وی افزود: کمیته امداد ب ایده‌های نو در طرح‌های اشتغال تأکید دارد و تا کنون طرح‌هایی با همین رویکرد در کمیته امداد پیگیری شده است که تولید برق از انرژی خورشیدی، میوه خشک کنی، پرورش و تولید گیاهان دارویی و بوم گردی از جمله آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: ظرفیت‌های مختلفی در استان قزوین داریم که لازم است از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا بستر ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها را ایجاد کنیم، عرصه‌هایی که به درآمدزایی شایسته منجر می‌شود.

وی یادآورشد: کمیته امداد با استفاده از طرح‌های مختلف و اجرای بسته تشویقی کارفرمایی، سیاست اشتغال زایی را برای مددجویان به طور جدی دنبال می‌کند.

کد خبر 4815710

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین تسهیلات اشتغالزایی قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا بیرجند گرگان مشهد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی