Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

از مدت‌ها پیش قرار بود تیم ملی فوتبال آمریکا اردوی آمادگی در کشور قطر برگزار کند که این اردو لغو شد. در بیانیه فدراسیون فوتبال این کشور آمده است: "با توجه به رویدادهای اخیر در منطقه، تیم ملی فوتبال آمریکا تصمیم به لغو اردوی تدارکاتی خود در کشور قطر گرفت. جایی که قرار بود اردوهای تمرینی در این کشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه با فدراسیون فوتبال قطر، تلاش می‌کنیم تا در آینده نزدیک مقدمات این اردو را فراهم کنیم تا بتوانیم از امکانات این کشور بهره بگیریم".

قرار بود از یک‌شنبه 15 دی اردوی 20 روزه تیم ملی فوتبال آمریکا در قطر برگزار شود که با لغو این اردو قرار است جای دیگری تدارک دیده شود تا تیم ملی آمریکا خودش را برای بازیهای پیش رو آماده کند.

سردار قاسم سلیمانی و همراهانش روز جمعه در محوطه فرودگاه بغداد به دست نیروهای آمریکایی به شهادت رسیدند و شورای عالی امنیت ملی ایران نیز بلافاصله از انتقامی سخت از مسببان این حادثه خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار سلیمانی تیم ملی آمریکا قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یک پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» این کشور در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این زمینه درحال انجام است.

به گزارش ایسنا، به نوشته شبکه ای بی سی نیوز، انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

به گفته این شبکه دلیل پرواز پهپادهای آمریکایی در سواحل یمن برای تضمین امنیت کشتی‌های تجاری و نظامی بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آمریکای شعله‌ور!
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل