Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه استان زنجان بمناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی، آمده است:

بی تردید ستون وخیمه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب اباعبدالله الحسین (ع) بنا نهاده شده است، مکتبی که درس آزادگی، مبارزه و شهادت در راه خداوند متعال را به سربازان و پیروانش می‌آموزد می‌شود شهادت را برای یارانش به ارمغان نیاورد؟ مگر می‌شود قدم در راه حسین (ع) بگذاری و پاداش شهادت را از مولایت نگیری؟

"فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خامنه ای (حفظه الله)

سال‌ها مجاهدت در پاسداری خالصانه از انقلاب و اسلام و ایثار بی دریغ جان، سردار سلیمانی را نقطه عطف هماوردی و همراهی امت اسلام تحت هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب در مبارزه با ظلم و استکبار قرار داد.

شهادت مظلومانه این سردار بزرگ اسلام ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان بسیج مردمی عراق را به محضر حضرت ولی عصر عج و نائب بر حقش امام خامنه ای، خانواده‌های داغدار و امت بزرگ اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با رفتن او به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. و فرزندان معنوی امام راحله و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در جای جای این گیتی، ضمن ربودن خواب از چشم دشمنان زبون و پست، انتقام سخت و ارزشمندی از آنان خواهند گرفت.

بی شک این جنایت تنها یک عملیات نظامی نبوده و به یقین مصاف و نبرد رسانه‌ای جبهه استکباری در برابر جبهه جهانی مقاومت ابعاد تازه ای خواهد یافت.
رسانه‌ها و به خصوص خبرنگاران متعهد و انقلابی و فعالان فضای مجازی جبهه حق با تحلیل و تبیین دوران جدید منطقه غرب آسیا و امت اسلامی نخواهند گذاشت این جنایت تروریستی و ددمنشانه به فراموشی سپرده شود.

سازمان بسیج رسانه استان زنجان این جنایت را محکوم و آحاد امت اسلامی را به شناخت دقیق استکبار جهانی دعوت می‌نماید.ضمن محکومیت این اقدام خباثت وار و ددمنشانه آمریکای جنایتکار، معتقد است درخت این جریان و جبهه‌ی مقاومت تنومندتر از گذشته

پربارتر خواهد شد و جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی و اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، آماده‌تر از قبل، خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی می‌کند.

کد خبر 4815726

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه سردار سلیمانی شهادت قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا گرگان مشهد شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود