Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در پی شهادت سپهبد بسیجی حاج قاسم سلیمانی توسط ایادی شیطان بزرگ، سازمان بسیج فرهنگیان بیانیه تسلیتی صادر کرد. متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین و بسم الله القاصم الجبارین

فرحین بما آتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحزنون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(آل عمران/۱۷۰)

در سحرگاه جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۸، جبهه مقاومت بیمه و پیروزی آن تضمین شد. سالار پاسداران و رزمندگان شهید انقلاب اسلامی که مجاهدتش را از انقلاب و دفاع مقدس آغاز نمود و با دفاع از وطن تداوم بخشید، در دفاع از حرم و قدس شریف به اتمام رسانید.

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، دو دُرّ گرانمایه مردم ایران و عراق در کنار یکدیگر، یکی از پرثمرترین اتفاقات را برای انقلاب اسلامی و جهان چشم انتظار تمدن اسلامی رقم زد.

مکان و روش این ترور شرارت آمیز و همزمانی آن با تلاش‌های گسترده شیطان بزرگ و اذنابش برای اختلاف افکنی و فتنه انگیزی در میان مسلمانان و شیعیان کشورهای جبهه مقاومت، ارزش و اثر شهادت مالک اشتر ولایت را صد چندان کرد.

سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس که هر دو از فتح الفتوح های امام خمینی (ره) و بنیان مرصوص های ساخته شده در کنار صدها هزار شهید، رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس بودند، همزمان با ایام ولادت پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها با شهادتی پرمعنا، معنویتشان جهانی و صدا و نطقشان بیش از گذشته باز شد و رفتنشان جبهه مقاومت را منسجم‌تر کرد.

این حادثه فتنه سوز و بصیرت افزا، در این مقطع زمانی و در قلب عراق که نقشه‌های حامیان غرب و آمریکای جنایتکار در کشورهای اسلامی را برملا و آنها را رسوا ساخت، بهترین تفسیر «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء» است.

روش نظام سلطه در این ترور وحشتناک نشان داد که برای رسیدن به خواسته‌های پلیدش، هیچ ارزشی برای حاکمیت رسمی و قانونی ملت‌ها قائل نیست؛ هر جا که بتواند با زور و نیروی نظامی و آنجا که زورش نرسد با امثال: سند 2030، fatf و نفوذ به دنبال مقاصد شوم استعماری است.

عراق آینده که قرار است صاحب و مولایمان حکومت جهانی اش را در شهر کوفه آن بر پا نمایند، از امروز خیزشگاه حرکتهای منسجم و هدفمند علیه نظام سلطه جهانی و خصوصاً شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار خواهد بود تا «اشداء علی الفکار و رحماء بینهم» رقم بخورد.

راه و رسم مجاهدانه «حاج قاسم» در اطاعت محض از ولایت، خدمت خالصانه به مردم و سبک زندگی اش در سالیان پاسداری و برکات هزاران برابری عروجش، از او اسطوره‌ای بی بدیل ساخت که پرتو آن تا ظهور خورشید ولایت عظمی اروحنا فداه بر تارک جبهه پرخیر مقاومت اسلامی خواهد درخشید.

یزید زمانه (ترامپ) و سربازانش بدانند که تلخ‌ترین هدیه را در اولین روزهای سال نو میلادی به نظام سلطه، صهیونیسم خونخوار، وهابیت درمانده و دنباله روهای حقیرشان تقدیم کردند؛ و این است کار خدا؛ «حاج قاسم» با بودنش داعش را نابود و با رفتنش آمریکا را مضمحل خواهد کرد.

به نیابت از فرهنگیان بسیجی ایران اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، امام خامنه ای عزیز، رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی و خانواده معظم آن سردار سرافراز و دیگر شهیدان حادثه تروریستی امروز بغداد، به خون مطهر این شهیدان گرانقدر قسم یاد می‌کنیم که راه و هدف ایشان را مجاهدانه تداوم خواهیم بخشید و در تربیت نسلی دنباله رو حاج قاسم که میلیونها امثال «محسن حججی» از آن بیرون خواهند آمد، با تمام وجود مجاهدت خواهیم نمود.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب ایران و عراق عراق کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله موشکی به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را به عهده گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌ اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز یکشنبه توانستند شهرک «کریات شمونه» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ اول خود اعلام کرد، که در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به جنایت هولناک رژیم اسرائیل در شهرک «میس الجبل» که منجر  به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شد،  رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه شهرک کریات شمونه را با ده‌ها موشک کاتیوشا و فلق هدف قرار دادند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله پیش‌تر تصریح کرده بود که به هر تجاوز رژیم اسرائیل قطعا پاسخ خواهند داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت که پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند و اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کردعملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم