Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حرکت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی نوعی خطای بزرگ و حماقت به حساب می‌آید و اثبات کرد ادعای این کشور در مبارزه با تروریسم دروغی بیش نیست.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره شخصیت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به معنای حقیقی کلمه یک مجاهد فی‌سبیل‌الله بود و ازجمله سردارانی بود که از بطن جامعه پا به عرصه رشادت و ازخودگذشتگی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی با توده‌های ملت ارتباط نزدیکی داشت، از جنس مردم بود، درد مردم را می‌فهمید، دغدغه مردم را داشت، خود را خادم ملت و سرباز ولایت می‌دانست و نیز تمام عمرش را در راه اقامه حق و مبارزه با باطل سپری کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سردار قاسم سلیمانی نبود، معلوم نبود چه بر سر ملت می‌آمد؛ بنابراین امنیت، اقتدار و قدرتمان را مدیون و مرهون شخصیتی همچون حاج قاسم سلیمانی هستیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز این حرکت آمریکا نوعی خطای بزرگ و حماقت به حساب می‌آید و اثبات کرد ادعای این کشور در مبارزه با تروریسم دروغی بیش نیست و نیز ادعای دفاع از حقوق بشر هم تنها یک ژست سیاسی و یک ادعای باطل است.

وی گفت: همه عالم مستحضرند و گواهی می‌دهند که حاج قاسم سلیمانی علم‌دار مقابله با تروریسم بود و حمله آمریکا به او و به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام، اثبات کرد این کشور دغدغه انتقام از کسانی را دارد که داعش را زمین‌گیر و زیر پا له کرده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً شهادت حاج قاسم سلیمانی بی‌پاسخ نخواهد ماند؛ چون اقدام اخیر آمریکا قلوب همه ایرانی‌ها را جریحه‌دار کرد و بدون تردید موجب تقویت روحیه شهادت‌طلبی میان ما، تحکیم مبانی دینی و انقلابی خواهد شد.

گودرزی گفت: آمریکا با اقدام وحشیانه خود، افول و اضمحلال خود و رژیم صهیونیستی را کلید زد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی عباس گودرزی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حدیثه پیشه از مسئولان کاروان زیارتی دختران حاج قاسم گفت: این زائران از استان اصفهان در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند تا در کنار مزار مرد میدان، با شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، برای پیروی از راه سردار دل‌ها تجدید میثاق دوباره ایی ببندد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت است، پیاده‌روی اجتماع‌گونه از مصلای امام علی (ع) کرمان تا بیت‌الزهرا و در نهایت حضور در مزار سردار دل‌ها در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه (زمان شهادت) از برنامه‌های این سفر زیارتی است.


زمان اعزام کاروان زیارتی دختران حاج قاسم، در اردیبهشت است و پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت سردار دل‌ها برگزارمی شود و ایده این کاروان از اصفهان است.


امسال سومین سال متوالی است که دختران حاج قاسم از اصفهان به سوی مزار سردار سلیمانی راهی شدند.

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!