Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بازیکن سابق منچستریونایتد معتقد است که پل پوگبا سال های بیشتری در این باشگاه خواهد ماند.
به گزارش آریا، پل پوگبا در تابستان گذشته هدف شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد بود و از انتقال قریب‌الوقوعش به رئال مادرید صحبت می‌شد ولی این انتقال انجام نشد تا او همچنان در اولدترافورد بماند. ایجنت پوگبا، مینو رایولا همچنان در تلاش است تا او را به تیمی بزرگ منتقل کند و گفته می‌شود منچستریونایتد اعلام کرده حاضر است او را با قیمتی در حدود 100 میلیون پوند واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه پوگبا در انتقالات ژانویه راهی رئال یا یوونتوس می شود ولی با توجه به مصدومیت او چنین اتفاقی بعید به نظر می رسد. پوگبا که اخیرا و پس از مصدومیتی دو ماهه به میادین برگشته بود، بار دیگر مصدوم شده و باید مچ پای خود را به دست جراحان بسپارد. او احتمالا یک ماه دیگر نیز قادر به همراهی یونایتد نیست.
کلیتون بلکمور بازیکن یونایتد در دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی در مورد شایعات جدایی پوگبا به تاک اسپورت گفت:« با توجه به مصدومیت اخیر و جراحی ای که پوگبا پیش رو دارد، بعید است که زمستان تیمی برای جذبش اقدام کند. نمی توانم تصور کنم او به زودی باشگاه را ترک کند. پوگبا هنوز بازیکن درجه یکی است و با وجود اینکه برخی به وی اعتقاد ندارند اما می تواند در هر بازی کیفیت تیم را بالاتر ببرد و حریفان را تحت تاثیر قرار دهد. ما احتمالا در بازی برابر آرسنال(شکست 2-0 یونایتد) به او نیاز داشتیم. از نظر من پوگبا قطعا تا پایان فصل بازیکن یونایتد خواهد بود اما اینکه او فصل بعد هم در یونایتد خواهد ماند را نمی دانم. البته اگر او منچستر را ترک کند تعجب خواهم کرد و معتقدم سال های بیشتری در یونایتد خواهد ماند.»
طبق گفته سولسشر، مصدومیت پوگبا نسبت به مصدومیت قبلی این بازیکن که موجب دوری 3 ماهه او از میادین فوتبال شد متفاوت است. به گزارش Mirror، بعد از بازگشت پوگبا از مصدومیت 3 ماهه، این هافبک فرانسوی تنها موفق شد در مجموع دو بازی به مدت 71 دقیقه به میدان برود و سپس مجددا دچار مصدومیت شد و در بازی با برنلی و آرسنال نیز غایب بود. حال اوله گونار سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با وولورهمپتون از وضعیت مصدومیت این هافبک فرانسوی صحبت می کند:
دوباره شروع شد! ما در دور سوم جام حذفی هستیم و شما همچنان درباره پوگبا صحبت می کنید.
پل (پوگبا) پس از یک دوره طولانی به میادین بازگشت، در دو بازی به میدان رفت و واکنش خوبی بعد از بازگشت خود به میادین نشان داد اما او نتوانست در بازی مقابل برنلی به میدان برود و در مچ پای خود احساس درد می کرد و ما تصمیم گرفتیم تا از مچ پای او اسکن بگیریم. مصدومیت فعلی او به مانند مصدومیت قبلی اش نبود بلکه یک مصدومیت متفاوت بود. بعد از انجام اسکن، در این گونه مواقع شما با پزشکان و افراد مورد اعتماد خود برای نیاز به عمل جراحی مشورت می کنید. مصدومیت پوگبا خیلی جدی نیست و احتمالا او 3 یا 4 هفته از میادین فوتبال دور باشد.  
سولسشر در صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که پوگبا برای عمل جراحی با برخی از نزدیکان مورد اعتماد خود مشورت کرده است. عده ای از خبرنگاران اعتقاد داشتند که منظور سولسشر از افراد نزدیک پوگبا، رایولا بوده است و پوگبا به گفته رایولا 4 هفته از میادین دور می ماند اما سولسشر با این گفته مخالف است و اعتقاد دارد که از حرف او بد برداشت شده است:
در این گونه مواقع شما با جراح و افراد مورد اعتماد خود مشورت می کنید. شاید از حرف من بد برداشت شده است. شما همواره افرادی را در کنار خود دارید که به آن ها اعتماد دارید و با آن ها صحبت می کنید. زمانی که خود من بازیکن بودم و مصدوم می شدم، من افرادی را در سوئد و نروژ داشتم تا با آن ها صحبت کنم. من با پل (پوگبا) صحبت کرده ام و او نیز افراد مورد اعتمادی را در اطراف خود دارد تا با آن ها صحبت کند و این (صحبت با افراد مورد اعتماد) مهم تر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد