Web Analytics Made Easy - Statcounter

بامداد جمعه ۱۳ دی، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

شهید هادی طارمی، همراه و محافظ شهید سلیمانی نیز که متولد شهرستان ابهر است در کنار این سردار به شهادت رسیده است.

سرگرد هادی طارمی که متولد روستای قمچ‌آباد شهرستان ابهر است به همراه خانواده‌اش ساکن تهران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برادر شهید جواد طارمی از رزمندگان دفاع مقدس است که پیکر ایشان نیز در تهران تدفین شده است.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن صدور پیام تسلیت، سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان نیز با صدور پیام تسلیت، تاکید کردند: شهادت بزرگمردی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار رشید سپاه اسلام و یاور مظلومان جهان، نشانه بارزی از عمق دشمنی و کینه‌توزی آمریکائیان نسبت به اسلام و ایران است.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور زنجان پس از اقامه نماز جمعه با چشمانی اشکبار و دلی محزون، جنایت پلید آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم و با راهپیمایی باشکوه از استکبار جهانی ابراز انزجار کردند.

مراسم شام غریبان نیز شامگاه جمعه / ۱۳ دی/ بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مردم ولایتمدار و مسؤولان استانی در امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان برگزار شد.

به همین مناسبت، مراسم بزرگداشتی نیز امروز شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ابهر ایثار و شهادت قاسم سلیمانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر ایثار و شهادت قاسم سلیمانی زنجان ابهر ایثار و شهادت قاسم سلیمانی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081476 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم