Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  متن پیام شهرام آدم‌نژاد به شرح زیر است؛

بسم‌الله القاصم الجبّارین

سلاماً علی من حاربوا الّیلَ و عند الصّباح بالاکفان قد عادوا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلام بر کسانی که شب را می‌جنگند و صبح‌هنگام با کفن بازمی‌گردند.

شهادت، انتخابی والا و حسن ختامی درخور برای بلندهمّتانی چون سردار سپهبد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است که سرمست از آفرینش حماسه چهل ساله مقاومت بودند و سلوکشان جلوه‌ای دیگر به روزگار داده بود. شهید زنده‌ای که جان خود را در راه حفظ ارزش‌های والای انسانی سپر کرد و دلاورانه، رو در روی ظلم ایستاد.

بی‌شک، نام دارنده نشان ذوالفقار، تبلور افتخار، حماسه و سرافرازی بی‌مثالی‌ست که بر سینه تاریخ این خاک، باقی خواهد ماند و بی‌تردید، مجاهدت‌های شجاعانه، دلاوری‌های بی‌مانند و ایثارگری‌های سردار سلیمانی و هم‌رزمان شریف و راستین ایشان که رهروان حقیقی و علوی این زمانه بودند، روشنایی‌بخش راه حق و تجلّی‌بخش وحدت باشکوه ملّی خواهد بود. 

یاد و خاطره رقم‌زنندگان چهل‌ساله امنیّت امروز میهن، در شریان وطن جاری‌ و جاودانه است که ایثار، جانبازی و شهادت از نام ایشان وام می‌گیرد و پاسداران به حق شرف و افتخار این سرزمین‌اند.

بدین وسیله مراتب تسلیت خود را به آستان رهبر معظّم انقلاب و ملّت شریف ایران تقدیم کرده و از درگاه ایزد منّان، برای خانواده آن شهید بزرگوار، صبر زینبی و اجر عظیم و برای ملّت ایران، بصیرت و اراده‌ای حسینی برای رویارویی با ظلم، مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,77,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت