Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد به دلیل مصدومیت در مسابقه نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا که روز چهارشنبه بین رئال مادرید و والنسیا برگزار می‌شود حضور نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا دیدارهای رئال مادرید در دو مرحله پایانی سوپرجام اسپانیا که از روز هشتم ژانویه در عربستان سعودی برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را زین‌الدین زیدان سرمربی رئال تایید کرد.

 

 

رئال امروز در لالیگا به مصاف ختافه می‌رود و سپس راهی جده در عربستان سعودی می‌شود تا در اولین دوره از رقابتهای سوپرجام جدید اسپانیا که به صورت چهارتیمی برگزار خواهد شد شرکت کند.

 

زیدان دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت:" بله، ادن هازارد صد در صد در سوپرجام شرکت نخواهد کرد و با ما به عربستان نخواهد آمد".

 

سرمربی رئال در ادامه صحبتهایش گفت:" ادن در حال حاضر در روند عادی بهبود مصدومیتش قرار دارد. من امیدوارم که بعد از سوپرجام او به تدریج بهبود یابد و بتوانیم دوباره از او استفاده کنیم".

 

زیدان در ادامه درباره ترکیب تیمش در شروع سال جدید میلادی گفت:" تک تک بازیکنها برای ما مهم هستند. من تیم خیلی خوبی دارم که بازیکنان خوب زیادی در آن حضور دارند. من به استفاده از مهره‌هایی که در اختیار دارم ادامه خواهم داد و البته از بعضی از آنها بیشتر از بقیه استفاده خواهم کرد".

 

ادن هازارد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه