Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی بورس همزمان با اقدام تروریستی دولت ایالات متحده آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی، صبح امروز ۱۴ دی ۹۸ جلسه فوق‌العاده تشکیل داد و بر تداوم عملیات روزانه بازار سرمایه تاکید کرد.

به گزارش مهر، صبح امروز شنبه(۱۴ دی ۹۸) جلسه فوق‌العاده شورایعالی بورس برگزار شد و این شورا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به کاروان سردار سپاه اسلام  و گرامیداشت یاد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: فرآیند و عملیات اجرایی روزانه بازار سرمایه کشور متوقف نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شورا  تاکید کرد بخش‌های مختلف بازار سرمایه با دقت و هوشیاری به مسیر خود ادامه می‌دهند و همه تلاش خود را برای تداوم فعالیت های روزانه بازار سرمایه به کار خواهند برد .

شورایعالی بورس با اشاره به نقش صندوق حمایت و تثبیت بازار سرمایه اعلام کرد: در صورت لزوم صندوق تثبیت بازار از سرمایه گذاران بازار سرمایه حمایت خواهد کرد؛ ضمن اینکه بازیگران حقوقی بازار نیز از فرآیند داد و ستد روزانه حمایت کافی را به عمل خواهند آورد.

در این جلسه شورایعالی بورس ضمن تسلیت به جامعه سهامداری همبستگی و همدلی خود را با ملت شریف ایران اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی شورای عالی بورس اقدام تروریستی قاسم سلیمانی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت