Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@20:21:32 GMT

ویژه‌نامه هم‌شاگردی منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۲۶۴۸

ویژه‌نامه هم‌شاگردی منتشر می‌شود

عاطفه نصوری دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از انتشار ویژه‌نامه هم شاگردی خبر داد و گفت: این ویژه نامه در پی شهادت فرماندهان جبهه مقاومت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس منتشر خواهد شد. وی درباره محورهای ویژه‌نامه هم‌شاگردی بیان کرد: در این ویژه نامه به مواردی از جمله پیام تسلیت مقام معظم رهبری، پیام تسلیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، معرفی نامه شهید سردار قاسم سلیمانی، معرفی نامه شهید ابو مهدی مهندس و نقش سردار قاسم سلیمانی در حذف داعش و ایجاد جبهه مقاومت پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصوری ادامه داد: ویژه‌نامه هم‌شاگردی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز در تمام دفاتر دانشگاه‌های کشور توزیع خواهد شد. این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: نشریه تحلیلی تبیینی «هم‌شاگردی» در پنجمین سال فعالیت خود تلاش دارد تا موضوعات تخصصی دانشگاه و جامعه را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد. انتهای پیام/ 300 / 320 جامعه اسلامی دانشجویان عاطفه نصوری نشریه هم شاگردی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان نشریه هم شاگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمی دفاع از حق است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت:‌ وقتی می‌بینیم در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و سایر نقاط جهان خیزش حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه افتاده است خود گویای این موضوع است که در قلب نظام استکبار، فطرت‌های پاکی وجود دارند که مدافع حق هستند؛ رسالت معلمی دفاع از حق است.

علی نظری در آیین بزرگداشت روز معلم و استاد که شامگاه چهارشنبه،‌۱۲ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: معلم، یعنی بعثت، حرکت برای امید و پیشرفت و مبارزه با تاریکی‌ها و جهل. معلم باعث ایجاد رستاخیز برای امید و پیشرفت در جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: رسالت معلمی یک رسالت انبیایی است همانگونه که متفکر بزرگ علامه شهید مطهری هم این رسالت را ایفا کرد.

نظری ادامه داد:‌ نقش و اهمیت جایگاه معلم تا بدانجاست که معلم روشنایی در جامعه ایجاد می‌کند با تاریکی‌ها مبارزه می‌کند و خفتگان را بیدار می‌کند.

وی با بیان اینکه معلم باعث ایجاد رستاخیز برای امید و پیشرفت در جامعه می‌شود،تأکید کرد:‌ گاهی یک پیام خودش یک معلم است؛ پیام انقلاب اسلامی ایران همچون پیام معلم است که به به گوش جهانیان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده