Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:00:05 GMT

دو آسیایی نامزد بهترین گل سال انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۲۷۴۳

دو آسیایی نامزد بهترین گل سال انگلیس

با گذشت سه روز از گل استثنایی علیرضا جهانبخش در لیگ برتر انگلستان هنوز سایت ها و رسانه های مطرح دنیا درباره این گل شگفت انگیز صحبت می کنند.

به گزارش"ورزش سه" در دقیقه 83 بازی تیم های برایتون و چلسی و در حالیکه میزبان با یک گل از حریفش عقب بود ستاره ایرانی آبی و سفیدها با یک ضربه آکروباتیک نه تنها اولین امتیاز تاریخ تیمش برابر چلسی را به دست آورد که گلش تبدیل به یکی از نامزدهای دریافت بهترین گل سال لیگ جزیره و حتی جایزه فرانس پوشکاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توئیتر سایت مطرح "گل" در توئیتی نوشت:« این باید بهترین گل فصل لیگ برتر باشد؟» در ادامه این متن آمده است:«جهانبخش گلی شگفت انگیز را مقابل چلسی به ثمر رساند.» و در شرح گل می گوید:« علیرضا آنچه را بهترین گل عمر فوتبالی اش می داند را به چلسی زد.»

 


اما نکته جالب اینجا است که علاوه بر علاقمندان پرشمار ایرانی و همچنین بین المللی گل علیرضا جهانبخش گروهی از هواداران نیز در کامنت های زیر این پست نام سون هیون مین ستاره کره ای تیم تاتنهام را نوشته اند و به گل این بازیکن اشاره دارند که در بازی برابر برنلی توانست مسافت طولانی را با عبور از مدافعین حریف طی کرده و دروازه را باز کند.

 


حالا به نظر می رسد رقابت کسب عنوان بهترین گل فصل تا این زمان بین دو ستاره آسیایی تیم های برایتون و تاتنهام باشد. هرچند گل سون را با گل های مارادونا و مسی مقایسه می کنند اما دلایل زیادی برای زیباتر بودن و ارزشمندتر بودن گل جهانبخش وجود دارد. سون در مسابقه ای گل زد که تاتنهام برنلی را 5 بر صفر برد و این گل در همان نیم ساعت اول نیمه اول به دست آمد. اما گل جهانبخش در دقیقه 83 بازی و در حالی زده شد که ستاره ایرانی به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود. او با گلش برایتون را از یک شکست خانگی نجات داد و اولین امتیاز این تیم در لیگ برتر برابر چلسی را به دست آورد.


از نظر زیبایی نیز همانطور که گفته می شود افرادی چون دیه گو مارادونا و لیونل مسی در شرایط بسیار دشوارتر ، مقابل حریفانی بسیار سخت تر و با زیبایی بیشتری گلی مثل سون را زده اند اما گلی که جهانبخش به ثمر رساند یک گل ویژه و خاص بود.

 

 

برایتون تاتنهام سون هیونگ مین علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون تاتنهام سون هیونگ مین علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال باید به این ستاره افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی لندن روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پرگل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شده بودند در این بازی با سه گل از حریف پیش بیفتد اما اشتباهی که رایا در دقیقه ۶۴ انجام داد باعث شد که تاتنهام به بازگشت به این دیدار امید پیدا کند و بتواند دو گل از گل‌های خورده شده را جبران کند. هرچند آنها در نهایت نتوانستند برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کنند و بازی به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

سیمن در پادکستش با اشاره به اتفاقات این بازی گفت: «من در ۲۰ دقیقه پایانی و پس از پاس رو به عقب اشتباه رایا بسیار مضطرب بودم. او در یک لحظه مردد شد. از یک سو می‌خواست توپ را به حرکت درآورد و سپس دید که یک نفر نزدیک‌ترین راه ارسال پاسش را بسته است و ناگهان تصمیم گرفت هیچ کاری نکند.

او توپ را مستقیما به رومرو سپرد کاری که باید در این لحظه انجام می‌داد این بود که تلاشش را برای متوقف کردن او کند و منتظر نتیجه بماند. این اشتباه دوگانه بود اما من باید از او تمجید کنم چون پس از آن فشار زیادی روی تیم وارد شد و ممکن بود بهای سنگینی را بپردازد اما عملکرد او پس از این اشتباه عالی بود و باید به او افتخار کرد.»

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین