Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای امنیت ملی عراق حمله تروریستی آمریکا و نقض تمامیت ارضی این کشور را محکوم کرد و گفت: عراق تدابیر و تصمیم‌های لازم برای حفظ شرافت، امنیت و حاکمیت خود اتخاذ می‌کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شورای امنیت ملی عراق شامگاه جمعه جلسه‌ای را به ریاست «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق و فرمانده کل نیرو‌های مسلح این کشور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش وبگاه خبری المعلومه، در بیانیه دفتر عبدالمهدی آمده است: «شورای امنیت ملی عراق تحولات اوضاع و مسائل امنیتی این کشور به دنبال تجاوزی که به شهادت شماری از شخصیت‌های برجسته منجر شد، مورد بررسی قرار داد.»

بر اساس این بیانیه، شورای امنیت ملی عراق حمایت خود را از فرمانده کل نیرو‌های مسلح این کشور در تقبیح و محکومیت نقض حاکمیت عراق و مخالفت با تجاوزی که انحراف از نقش و شروط حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق است، اعلام کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: «در جلسه شورای امنیت ملی عراق، درخواست فرمانده کل نیرو‌های مسلح از پارلمان برای برگزاری یک نشست فوق العاده مورد بررسی قرار گرفت که قرار است در آن موضع رسمی و یکپارچه عراقی‌ها در قبال تجاوز آمریکا اعلام شده و تدابیر و تصمیم‌های لازم برای حفظ شرافت، امنیت و تمامیت ارضی این کشور اتخاذ شود.»

نظامیان تروریست آمریکایی بامداد جمعه طی یک حمله پهپادی، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق را به همراه شش نفر دیگر در بغداد به شهادت رساندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای امنیت ملی عراق نقض تمامیت ارضی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز