Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ولزی شیاطین سرخ باور دارد که این تیم از کیفیت لازم برای راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان فصل آینده برخوردار است. 

طرفداری- به باور دنیل جیمز، شانس منچستریونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش سایت گل، تیم اوله گونار سولسشر در حال حاضر با اختلافی پنج امتیازی با چلسی رده چهارمی، در رده پنجم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی ثباتی یکی از مشکلات اصلی شیاطین سرخ در این فصل بوده است و آن‌ها از 21 بازی خود در لیگ، فقط 8 برد کسب کرده‌اند. منچستریونایتد امشب در چارچوب مسابقات جام حذفی با وولورهمپتون مسابقه می‌دهد و جیمز باور دارد که تیمش می‌تواند علاوه بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان، در جبهه‌های دیگر برای قهرمانی تلاش کند.

خواستار کسب جام هستم. می‌خواهیم قهرمان لیگ کاپ شویم، تا جای ممکن در جام حذفی پیشروی کنیم و در مورد لیگ برتر هم فقط باید در بازی‌ها به پیروزی برسیم. می‌خواهیم به جمع چهار تیم برتر لیگ برسیم و به نظر من کاملا این توانایی را داریم. 

جیمز همچنین در مورد رویارویی با گرگ‌ها که در فصول اخیر حریف سختی برای یونایتد بوده‌اند، گفت:

این یک حریف لیگ برتری است و آن‌ها خوب کار کرده‌اند. ما در همین فصل، یکبار به خانه آن‌ها سفر کردیم. می‌خواهیم تا مقاطع پایانی این جام پیش برویم ولی این بازی سخت است. آن‌ها خط دفاعی محکم دارند، پنج دفاعه بازی می‌کنند و در ضد حملات متبحر هستند. اخیرا نتایج مطلوبی مقابل آن‌ها کسب نکرده‌ایم ولی در ابتدای فصل نمایش خوبی در خانه آن‌ها داشتیم که باعث شد از عدم کسب سه امتیاز ناراضی باشند. آن بازی را مرور کرده‌ایم و آماده نبرد پیش رو خواهیم بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم