Web Analytics Made Easy - Statcounter

در همین رابطه شبکه های تلویزیونی الفرات ، سومریه نیوز ، الحره عراق و شبکه های تلویزیونی المسیره ارگان جنبش انصار الله یمن ، المیادین ، الکوثر ، العالم ، المنار و سحر در سطح منطقه و شبکه خبری سی ان ان ، فرانس 24 ، الجزیره انگلیسی ، بی بی سی انگلیسی ، العربیه و رسانه ها فارسی زبان معاند به طور زنده اقدام به پخش این مراسم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار ایرنا در عراق نیز مردم شهر بغداد از صبح امروز در محل میدان التحریر که در ماه های گذشته صحنه اجرای برنامه های اعتراضی در عراق برای درخواست جهت اصلاحات و اقدامات عمرانی بود در انتظار رسیدن کاروان شهدای حمله تروریستی امریکا به این میدان و تشییع آنان هستند.

در سه ماه گذشته برخی رسانه ها وابسته به بعضی از کشورهای عربی و غربی تلاش دارند با انتشار برخی اخبار یک سویه چنین القا کنند که مردم عراق در حال دور شدن از جمهوری اسلامی ایران بودند.

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق پیشتر اعلام کرده بود که حرم های امامین کاظمین (ع) روز شنبه پذیرای پیکرهای شهدای مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، حاج ابومهدی مهندس و همراهان شهیدشان هستند.

وی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود که مراسم تشییع باشکوه پیکرهای شهدای مقاومت به زودی در کاظمین با حضور تولیت آستان مقدس  و اهالی کاظمین شروع می شود.
سفیر ایران در عراق ادامه داد که بعد از پایان مراسم تشییع امروز، کاظمین برای سه روز عزای عمومی ادامه دارد و مجالس ترحیم مختلفی به یاد شهدای مقاومت در این منطقه برگزار می شود.
مسجدی خاطر نشان کرد بعد از  کاطمین، پیکرهای مطهر شهدا برای تشییع رسمی و مردمی به بغداد انتقال داده می شوند.
قرار است که مراسم تشییع نیز متعاقبا در بین الحرمین کربلای معلا و حرم امیرمومنان علی (ع) برگزار شود.

پیشتر نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفته بود که در دیداری که با «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق داشته، عراقی ها اصرار کرده اند که مراسم تشییع باشکوه پیکرهای شهدای مقاومت در عراق برگزار شود.
وی اضافه کرد که بعد از پایان مراسم تشییع در عراق، پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانشان به جمهوری اسلامی ایران انتقال داده می شود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها عادل عبدالمهدي سومریه نیوز دونالد ترامپ مقاومت ايرج مسجدي ابومهدی المهندس پنتاگون سردار سلیمانی پروندهٔ خبری محور مقاومت در سوگ فرمانده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عادل عبدالمهدي سومریه نیوز دونالد ترامپ مقاومت ايرج مسجدي ابومهدی المهندس پنتاگون سردار سلیمانی عادل عبدالمهدي سومریه نیوز دونالد ترامپ مقاومت ايرج مسجدي ابومهدی المهندس پنتاگون سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.
روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.
وی گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.
شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام