Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@22:46:19 GMT

مدارس مشهد فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۳۲۷۹

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مجیدی فرد رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار بارگاه منور رضوی در روز یکشنبه، ۱۵ دی و با عنایت به تقاضاهای بیشمار فرهنگیان عزیز و اولیا محترم دانش آموزان برای حضور پرشور در این مراسم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فردا، یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸، کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین در صورت پیش‌بینی برگزاری امتحانات داخلی در مدارس در روز ۱۵ دی ماه ۹۸، این امتحان لغو و در تاریخ جدید با نظر شورای مدرسه و پس از پایان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی مدارس سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟

روز کارگر مانند همه کشور‌های دیگر در ایران هم برگزار می‌شود و در این روز از زحمات این قشر مهم قدردانی می‌شود. روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر در تقویم کشورمان است که در تقویم ۱۴۰۳ به دلیل کبیسه بودنش این روز مصادف با ۱۲ اردیبهشت است.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از مهر، بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزو تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌رود.

بنابراین، روز کارگر همچون روز‌های جمعه تعطیل رسمی برای کارگران بوده و چنانچه کارفرما مبادرت به تعطیلی نکند باید ساعت کاری این روز تعطیل کار محاسبه شود.

 

tags # تقویم ، حقوق کارگران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند