Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگو با همتای آمریکایی خود تاکید کرد که ترور سردار سلیمانی منجر به دور جدیدی از تنش‌ها در منطقه خواهد شد.

خبرگزاری اینترفکس روسیه از گفت‌وگوی تلفنی مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با سرگئی لاوروف همتای روسی خود درباره ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

براساس این گزارش، در این گفت‌وگو، لاوروف به پامپئو گفته است که «ترور سردار سلیمانی پر از عواقب جدی برای صلح و ثبات منطقه‌ای است و باعث دور جدید تنشها در غرب آسیا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون رسمی عراق بامداد جمعه از شهادت سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد. 

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین نیز روز گذشته از تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی خود درباره ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط نظامیان تروریست آمریکایی در بغداد، خبر داده بود.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، پسکوف در نشست خبری گفت که پوتین در تماس تلفنی با ماکرون از ترور سردار سلیمانی ابراز نگرانی کرده و عملیات آمریکایی‌ها را مسبب افزایش تنش‌ها در منطقه دانست.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند