Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری درباره فعالیت این مرکز در پس شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار مهر گفت: در پی حمله تروریستی نیروهای آمریکایی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر آن شدیم تا هنرمندان همیشه حاضر در صحنه حوزه هنری، با موضوع این سردار آسمانی، طرح‌ها، نقاشی‌ها و آثار خود را خلق کنند تا بتوانیم آن‌ها را در اقصی نقاط کشور به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکنون حدود ۳۰ هنرمند نقاش، طراح گرافیک و مجسمه ساز تهرانی کار خود را یا به اتمام رساندند یا در حال خلق کارهایشان با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند. حسن روح‌الامین، احمد قلی زاده، کامیار صادقی، شهرام شیرزادی، محمد اسدی جوزانی، عباس گنجی، ناصر سیفی، علی اسلامی مقدم، صابر شیخ رضایی، مهدی فرخی، نادر قشقایی و ملک دادیار گروسیان، تعدادی از هنرمندانی هستند که درباره این موضوع آثاری خلق کرده‌اند.

به گفته مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، این آثار با شعار «بر همان عهد که بودیم برآنیم هنوز» خلق شده‌اند و به زودی نمایش عمومی آن‌ها در کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در پی حمله تروریستی نیروهای آمریکایی به شهادت رسید.

کد خبر 4815868

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مسعود شجاعی طباطبایی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم عمار کنسرت موسیقی سینمای مستند فیلم کوتاه موسیقی نواحی شبکه پنج سیما شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت