Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه تفکر، اعتقاد و نگاه سردار سلیمانی دشمن را ذلیل و پریشان کرده، گفت: بسیجیان جهان اسلام آماده‌اند انتقام این جنایت را از آمریکا بگیرند.

به گزارش مشرق، به همت بسیج دانشجویی، جمعی از تشکل‌ها، هیئت دانشگاه و جمعی از دانشجومعلمان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی با حضور و سخنرانی سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یزدی در این مراسم که در نمازخانه خوابگاه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، گفت: سردار قاسم سلیمانی یکی از اسوه‌های تاریخ جهاد و شهادت و مقاومت بود و بدون هیچ اغراق و مبالغه گویی که ایشان نیازمند آن نیست ما یک مرد بزرگ در عرصه مقاومت، از خود گذشتگی و ایثار را تقدیم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کردیم.

بیشتر بخوانید: ما کمرهامان شکسته، کینه‌ها اما به جا آرین غلامی: زیباترین مدال زندگی‌ام را از شهید قاسم سلیمانی گرفتم تصاویر زنده شبکه CNN از تشییع پیکر سردار سلیمانی و ابومهدی

وی با اشاره به برخورد پدرانه شهید با فرزندان شهدای سوری، عراقی، افغانستانی و یمنی افزود: ایشان یک فرد تک بعدی نبود که بگوییم فقط در جبهه مقاومت برای دفاع از مردم مظلوم منطقه سال ها تلاش کرد ابعاد روحی لطیف و نرم شهید سلیمانی در نقطه نقطه زندگی ایشان قابل رویت است.

 فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن اشاره به شجاعت و ایثار شهید سلیمانی و هم‌رزمش شهید احمد کاظمی و حضور در خط مقدم جبهه بدون توجه به شئون فرماندهی نظامی مرسوم جهان گفت: شهید احمدکاظمی و شهید قاسم سلیمانی وارد فضایی شده بودند که به تصور هیچ یک از نظامیان دنیا نمی آمد.

سردار یزدی افزود: دشمن از حضور حاج قاسم در هر صحنه ای می ترسید و صدای حضورش لرزه بر تنشان می‌انداخت.

وی گفت: آن چیزی که حاج قاسم را در دنیا و جبهه مقاومت، «حاج قاسم» کرده بود ابعاد فکری و نگاه نافذ و عمیق ایشان بود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن اشاره به اشتباه محاسباتی دستگاه های اطلاعاتی و پژوهشکده های آمریکا اظهار داشت: دشمن تصورش این بود حضور حاج قاسم سلیمانی برایش خطرناک است و با حذف فیزیکی او مشکلش حل می‌شود اما آن چیزی که آن ها را ذلیل و پریشان کرده تفکر و اعتقاد و نگاه قاسم سلیمانی است که در بین بچه‌ها ریشه دارد.

وی ضمن اشاره به وصیت نامه امام افزود: شهید سلیمانی بسیج جهان اسلام که امام در وصیتنامه اش از آن یاد کرده بود را شکل داد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بیان اینکه شیرینی کام دشمن از این جنایت زمان زیادی نخواهد بود و این شیرینی برای دشمن سریعا تبدیل به تلخی خواهد شد، گفت: بسیجیان جهان اسلام آماده اند انتقام این جنایت را از آمریکا بگیرند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار یزدی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان