Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ، با تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش که روز گذشته در اقدام تروریستی ارتش آمریکا و در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند، در خصوص طرح برخی مطالب از سوی رسانه های بیگانه درباره احتمال وقوع جنگ در صورت پاسخ ایران به حرکت تروریستی آمریکا، گفت: پاسخ به این اقدام تروریستی حق ماست و حتما جمهوری اسلامی به این اقدام تروریستی پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ایران این اقدام تروریستی آمریکا را به شدت پاسخ خواهد داد، ادامه داد: البته جمهوری اسلامی ایران از هر اقدام احساسی و شتاب‌زده خودداری می‌کند، ولی قطعا همان انتقام سختی که خواست ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان به خصوص در منطقه و خانواده‌های شهدا و در رأس آن خواسته ولی امر مسلمین جهان است، اتفاق خواهد افتاد و آمریکایی‌ها از این اقدام پشیمان خواهند شد.

شکارچی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در واقع سنگ بزرگی را به چاه انداختند که دیگر توان خارج کردن آن را ندارند و باید پاسخ این اقدام غیرانسانی و تروریستی خود را بدهند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح پاسخ به سوال دیگری درباره برخی تلاش‌ها برای ترساندن ملت ایران از اقدام متقابل ایران و احتمال جنگ پس از این اقدام نیز، گفت: این تلاش‌ها برای آن است که پشتوانه مردمی از پاسخ سخت ایران به این اقدام تروریستی را در افکار عمومی سلب کنند.

وی ادامه داد: اگر جنگی هم صورت بگیرد، عامل اصلی آن آمریکاست و در این جنگ، آمریکایی‌ها سرِ سالم به در نخواهند برد و اگر جنگ و درگیری صورت بگیرد این آمریکایی‌ها هستند که آسیب جدی خواهند خورد. آنها اگر دیوانگی کنند، با پاسخی بسیار شدیدتر روبرو خواهند شد.

شکارچی تصریح کرد: انتقام حق جمهوری اسلامی ایران است و باید از مسببین این جنایت بشری انتقامی سخت گرفته شود.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1338571

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا نیروهای مسلح شهید سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن

نیروهای مسلح یمن تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته اعلام کرد پدافند هوایی این کشور یک فروند پهپاد آمریکایی «ام‌کیو-۹ »را که در حال انجام فعالیت خصمانه در آسمان استان صعده بود، با موشک مناسب سرنگون کرده است.

نیروهای مسلح یمن امروز ویدیو و تصاویری از عملیات سرنگونی این پهپاد آمریکایی منتشر کرد.

پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود یک پهپاد «ام‌کیو-۹ در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این‌باره درحال انجام است.

طبق گزارش شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی، سه پهپاد از این نوع، از ماه نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون در یمن ساقط شده‌اند که ارزش هر کدام از این پهپادها حدود ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

سریع حدود ۲ هفته پیش اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش به عنوان یاری به مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس چهار عملیات نظامی در خلیج عدن با پهپادها و موشک‌های مناسب انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند