Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص بیش از ۳۰ هزار مترمربع فضای تبلیغاتی شهری با نصب هزاران اکران فرهنگی خبر داد که آماده استقبال از پیکر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، بعد از انتشار خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی کمیته تبلیغات با حضور معاون امور اجتماعی شهرداری تهران، رئیس مرکز ارتباطات و اینجانب تشکیل جلسه داد و طراحی آثار مربوط به شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزین ضرغامی در این باره گفت: طرح‌های شهادت حاج قاسم سلیمانی با استفاده از سخنان و پیام‌های مقام معظم رهبری درباره شهادت این سردار آماده شدند. از ظهر دیروز و بعد از اتمام طراحی، اکران این طرح‌ها به صورت گسترده در سطح شهر تهران آغاز شد، امیدواریم شهرداری تهران بتواند وظیفه‌اش را در قبال این مردم بزرگ انجام دهد.

وی تصریح کرد: اکران به صورت گسترده و در سازهای فرهنگی و تجاری در کل تهران انجام گرفته است و ۱۰۰ درصد مجموع سازه‌های عرشه، بیلبورد و پرتابل فرهنگی به این موضوع اختصاص یافت.

ضرغامی افزود: سازه‌های مناطق و تجاری در حوزه‌های خود و تلویزیون‌های شهری به پوشش حداکثری این موضوع پرداختند و حال و هوای شهر بر روی استقبال از پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی متمرکز شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: قریب به ۱۵۰۰ سازه با بیش از ۳۰ هزار مترمربع فضا در سطح شهر تهران میزبان این اکران است، در کنار این اتفاق همچنین پرچم‌های سیاه به اهتزاز در آمده و ریسه‌های مشکی در سطح شهر تهران نصب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهادت چهار تن از همرزمان حاج قاسم سلیمانی نیز مورد توجه بوده است، ادامه داد: در طراحی‌ها علاوه بر شهادت حاج قاسم سلیمانی شهادت شهیدان ابو مهدی المهندس مجاهد بزرگ جهان اسلام، وحید زمانی نیا، شهروز مظفرنیا، هادی طارمی و حسین پورجعفری نیز مورد توجه قرار گرفته است.

ضرغامی تصریح کرد: این اکران‌ها در خطوط ۱ تا ۴ مترو نیز با تقریباً بیش از ۲ هزار مترمربع و ۱۵۰ لایت باکس نیز صورت گرفته است. همچنین دیروز همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی سازمان زیباسازی طی فراخوانی برای ارسال آثار هنری و گرافیکی از همه هنرمندان سراسر کشور به منظور ساماندهی فضای شهری متناسب با موضوع شهادت ایشان دعوت کرده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فضای تبلیغات شهری سردار حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار وحید مجید اظهار داشت: با تمرکز بر سه هزار صفحه، یکهزار و ۴۰۰ نفر که عمدتاً کلاهبردار بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی، واریز وجه را نخستین اقدام برای کلاهبرداری از متقاضیان و مراجعان صفحات فروش سلاح عنوان کرد و افزود: فروشندگان پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه، مشتریان را از کانال مورد نظر خارج می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند.

رئیس پلیس فتای فراجا به برخورد با قدرت نمایی و ایجاد ترس در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از اراذل و اوباش برای ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

سردار مجید از شناسایی و مسدود شدن ۹ هزار و ۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد خبر داد و گفت: یکهزار و ۶۰۰ نفر از گردانندگان این صفحات دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس فتا فراجا هشتم اردیبهشت نیز از آغاز طرح عملیات پلیس فتا، علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی» در سال جاری خبر داد و افزود: در این راستا، ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در زمینه رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

سردار مجید با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست ضمن مشارکت و همکاری با پلیس در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود