Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@06:07:17 GMT

مدارس مشهد 15 دی تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۴۱۸۷

مدارس مشهد 15 دی تعطیل است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مهدی مجیدی فرد با اشاره به تعطیلی مدارس در 15 دی‌ماه اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در جوار بارگاه منور رضوی در روز یکشنبه (۱۵ دی ۹۸) و با توجه به تقاضاهای بیشمار فرهنگیان عزیز و اولیای دانش‌آموزان برای حضور پرشور در این مراسم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فردا یکشنبه ۱۵ دی ۹۸ همه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در صورت پیش‌بینی برگزاری امتحانات داخلی در مدارس در روز ۱۵ دی، این امتحان لغو و در تاریخ جدید با نظر شورای مدرسه و پس از پایان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

31 / 320 آموزش و پرورش خراسان رضوی امتحانات تعطیلی مدارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان رضوی امتحانات تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری