Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@07:03:23 GMT

ترس آمریکایی‌ها به فوتبال رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۴۳۶۷

ترس آمریکایی‌ها به فوتبال رسید

سایت فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرد برخلاف برنامه قبلی اردوی تیم ملی این کشور در قطر به خاطر بالا گرفتن تنش‌ها پس از ترور سردار ایرانی لغو شده است.

به گزارش ایسنا، از مدت‌ها پیش قرار بود تیم ملی فوتبال آمریکا اردوی آمادگی در کشور قطر برگزار کند که این اردو لغو شد. در بیانیه فدراسیون فوتبال این کشور آمده است: "با توجه به رویداد‌های اخیر در منطقه، تیم ملی فوتبال آمریکا تصمیم به لغو اردوی تدارکاتی خود در کشور قطر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که قرار بود اردو‌های تمرینی در این کشور برگزار شود. همراه با فدراسیون فوتبال قطر، تلاش می‌کنیم تا در آینده نزدیک مقدمات این اردو را فراهم کنیم تا بتوانیم از امکانات این کشور بهره بگیریم".

قرار بود از یک‌شنبه ۱۵ دی اردوی ۲۰ روزه تیم ملی فوتبال آمریکا در قطر برگزار شود که با لغو این اردو قرار است جای دیگری تدارک دیده شود تا تیم ملی آمریکا خودش را برای بازی‌های پیش رو آماده کند.

سردار قاسم سلیمانی و همراهانش روز جمعه در محوطه فرودگاه بغداد به دست نیرو‌های آمریکایی به شهادت رسیدند و شورای عالی امنیت ملی ایران نیز بلافاصله از انتقامی سخت از مسببان این حادثه خبر داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آمریکا سردار سلیمانی بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آمریکای شعله‌ور!
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید