Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمنده دوران دفاع مقدس و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، گفت: شهادت حاج قاسم توسط بزرگترین شیطان کره زمین یعنی آمریکا مزد مجاهدت ۴۰ساله اش بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عباس بایرامی، رزمنده دوران دفاع مقدس و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در گفتگو با خبرنگار 8دی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم توسط بزرگترین شیطان کره زمین یعنی آمریکا مزد مجاهدت ۴۰ساله ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنگام شنیدن شهادت حاج قاسم سلیمانی به این فکر می کردم که خوب شد ایشان توسط تروریسم های کوچک و دست پایین به شهادت نرسید و توسط شیطان ترین و بدترین دشمنان به مقام والای شهادت نائل گردید.

این رزمنده گیلانی دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه نهضت و مسیر حاج قاسم سلیمانی محکم تر و سخت تر از قبل ادامه خواهد داشت افزود: ترور "حاج قاسم" و "ابومهدی المهندس" معادلات منطقه و به ویژه غرب آسیا را تغییر می دهد.

سرهنگ بایرامی خاطرنشان کرد: فرزندان جبهه مقاومت انتقامی سخت از آمریکا خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر بخواهید یک جمله به حاج قاسم سلیمانی بگویید چه می گویید؟!، گفت: "حاج قاسم! دعا کن راهت را مثل خودت ادامه دهیم و مانند تو این دنیا را ترک کنیم".

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود