Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:02:24 GMT

ترس و انتظار انتقام، دشمن را فرسوده می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۴۹۱۲

ترس و انتظار انتقام، دشمن را فرسوده می‌کند

"غلامحسین دشتی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت شهادت سردار دلیر اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی افزود: دشمن به یقین می‌داند که ایران، اهل بلوف زدن نیست و هر آنچه بگوید عمل می‌کند، ضربه را در شرایط و فرصتی که لازم بدانیم خواهیم زد.

وی سردار سلیمانی را یک فرمانده برجسته دفاع مقدس و مقاومت و آشنا به استراتژی‌های پیچیده معرفی کرد و اظهار داشت: اینها برای او یک شاخص بود و هر کدام از اینها بعدی از ابعاد شخصیتی ایشان را نشان میدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اسبق سیاسی و امنیتی استانداری یزد اضافه کرد: قاسم سلیمانی، قبل از اینکه یک شخصیت نظامی باشد یک انسان معنوی و مردمی، یک عاشق مکتب اهل بیت و انسانی بسیار باهوش و یک دیپلمات برجسته بود که در هر یک از اقدامات خودش، همه ابعاد سیاسی و منطقه‌ای را می‌دید و نه فقط یک طراح نظامی بلکه یک دیپلماتیک برجسته هم بود.

دشتی، نیروسازی را جوهره اصلی شخصیت وی دانست و گفت: از سوی دیگر هم معرفی یک مدل دفاعی اسلامی برگرفته از دوران دفاع مقدس در منطقه هم از او یک فرمانده برحسته و بی نظیر ساخته بود و این مدل همانی بود که در دوران دفاع مقدس باعث شد تا با تجهیزات کمتری مقابل دشمن ایستادگی کنیم که برگرفته از مکتب امام حسین بود و قاسم سلیمانی، این مکتب دفاعی بر آمده از دفاع مقدس را به منطقه برد و در  جنگ ۳۳ روزه و مقابل داعش نتنیجه گرفت.

این فعال سیاسی استان یزد، سپهبد سلیمانی را پایه‌گذار جبهه مقاومت معرفی کرد و یادآور شد: دهها هزار نیروی بسیجی در عراق، لبنان، سوریه و افغانستان، صدای فرمانده ای چون قاسم سلیمانی در گوششان هست.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بغض نظام استکباری و ارتجاع عربی، او را فرا گرفت و در سرزمین کربلا مظلومانه به شهادت رسید تصریح کرد: او را ناجوانمردانه در دل شب، شهید کردند چون هیچکس قدرت رویارویی با قاسم سلیمانی را نداشت لذا او را در داخل خودرو و در دل شب شهید کردند، او یک شخصیت اسطوره ای بود.

وی انتقام از دشمن را فقط در حیطه ایران ندانست و افزود: قاسم سلیمانی، متعلق به جهان اسلام است و مقاومت می تواند هر جا خواست انتقام بگیرد، هر جا پایگاه مقاومت باشد سلیمانی هم هست.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو

دریافت 1022 KB دریافت 1001 KB

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت لبنان ساعتی پس از تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، شهرک صهیونیست‌نشین کریات‌ شمونا را موشک‌باران کرد.

در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل ۴ نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند. ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد.

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که مقاومت با بیش از ۳۰ موشک، منطقه اصبع الجلیل را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک اشغالی کریات شمونا و اطراف آن و قطع شدن برق این شهرک خبر دادند.

شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی بزرگترین مجتمع مسکونی اشغالگران است که در پی حملات موشکی مستمر مقاومت لبنان در پاسخ به نسل‌کشی در غزه و تجاوز اشغالگران به حریم هوایی و زمینی لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است و بسیاری از ساکنان از هراس موشک‌های حزب‌الله از آن گریخته‌اند.

کد خبر 849389 منبع: فارس برچسب‌ها صهیونیسم خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • رخنه به قلب دشمن
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو