Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@07:36:47 GMT

واکنش استقلال به خبر پیشنهاد به استوکس و روبینیو

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۵۲۰۸

واکنش استقلال به خبر پیشنهاد به استوکس و روبینیو

بهرام امیری، مشاور سرپرست باشگاه استقلال و مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه اعلام کرد که نام داریوش شجاعیان از لیست آبی‌پوشان خارج نخواهد شد.

به گزارش مشرق، بهرام امیری درباره اینکه نام‌هایی چون آنتونی استوکس و روبینیو برزیلی برای حضور در استقلال مطرح شده‌اند، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با فرهاد مجیدی برگزار خواهیم کرد تا همه چیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این اسامی را نه تأیید می‌کنیم و نه تکذیب. تنها موردی که باید اعلام کنم این است که استوکس صد درصد در لیست استقلال نیست.

وی در ادامه افزود: به صلاح نیست نام بازیکنانی را که می‌خواهیم، اعلام کنیم، چون آنها تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و مطرح کردن نام آنها نه برای استقلال خوب است، نه بازیکن و نه باشگاهش. قطعاً پس از جلسه امروز و اقداماتی که صورت می‌گیرد، خبرهای خوبی در اختیار هواداران استقلال قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

مذاکره استقلال با روبینیو تأیید شد +عکس

مشاور سرپرست باشگاه استقلال و مسئول نقل‌وانتقالات این باشگاه همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه اصلی‌ترین زمان نقل‌وانتقالات را از دست داده‌ایم و خیلی از بازیکنان جذب باشگاه‌های دیگری شده‌اند. تلاش می‌کنیم بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.

امیری با اشاره به وضعیت داریوش شجاعیان و محسن کریمی گفت: شجاعیان تا فروردین سال 99 آماده خواهد شد و به همین خاطر از لیست استقلال خارج نمی‌شود. دکتر نوروزی اعتقاد دارد که شجاعیان می‌رسد و استقلال نیز به او نیاز دارد. ما نام او را برای لیست آسیایی و نیم‌فصل دوم رد کرده‌ایم. کریمی اما نمی‌رسد و نامش از لیست خارج خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سردار سلیمانی استقلال آنتونی استوکس بهرام امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903113

دیگر خبرها

  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ