Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان در خصوص قیمت بالای مواد اولیه فرش و تاثیر منفی آن بر میزان تولید گفت: این مشکل باعث شده آمار تولید فرش روبه کاهش باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واردات رنگ ابریشم از کشور آلمان اظهار کرد: بیشتر رنگ‌های وارداتی از کشور آلمان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه جلو واردات رنگ‌های ابریشم گرفته نشده ولی مشکلی که وجود دارد نقل و انتقالات ارزی است تصریح کرد: وارد کننده با راه‌های مختلف این مانع را دور می‌زنند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از رنگ‌های وارداتی در رنگرزی‌های ابریشم برای تولید کنندگان گران تمام می‌شود افزود: برخی از تولیدکنندگان برای اینکه جایگاه خود را در بازارهای خارجی از دست ندهند از رنگ‌های با کیفیت در تولید ابریشم استفاده می‌کنند که اینکار باعث کاهش توان تولیدکنندگان می‌شود.

وی در مورد بیمه فرشبافان افزود: با توجهی به اینکه ثبت نامی وجود ندارد مردم نسبت به بیمه فرشبافی بی‌تفاوت شدند و در حال حاضر در استان زنجان 5 هزار نفر متقاضی ثبت نام شده وجود دارد.

جعفری عنوان کرد: با توجه به اینکه دولت تامین بودجه 20 را انجام نداد سازمان تامین اجتماعی نیز متقاضی جدیدی پذیرش نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر تعداد بیمه شدگان اصلی فرشبافان در زنجان 5 هزار 500 نفر است خاطر نشان کرد: این تعداد با مجموع تحت پوشش تامین اجتماعی به 15 هزار و 700 نفر می‌رسد.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  خاطر نشان کرد: افزایش هزینه‌های تمام شده فرش باعث شده تولیدکنندگان میزان تولیدات خود را کاهش دهند و که این امر بر مجموع صادرات فرش تاثیر منفی گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • فراز و فرود نوغانداری در گیلان /تجارت پر سودی که از رونق افتاد