Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز شنبه در کارگروه تخصصی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی افزود: ایشان تربیت یافته مکتب امام، انقلاب، جهادگر واقعی، حقیقی، چهره بی نظیر و استثنایی در سطح بین المللی و مقاومت بود.

وی اضافه کرد: هر چند این واقعه تلخ همگان را به شدت متاثر و متاسف کرد اما این شهید بزرگوار علاقه بسیاری برای پیوستن به یاران سفر کرده خود داشت و به آرزوی دیرینه خود رسید و راه این شهید باید پر صلابت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: رهبری در انتصاب وحکم صادر شده فرمانده سپاه قدس نیز به این موضوع اشاره داشت که راه این شهید والامقام بدون کم و کاست و با صلابت بیشتر  ادامه خواهد یافت و از طرفی همه دلباختگان مقاومت، آزادیخواهان و مردم ایران خونخواه این شهید هستند.

وی اظهار داشت: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نه تنها عزیر و محبوب ملت ایران، بلکه چهره بین المللی بود و مراسم تشییع نیز با استقبال کم نظیر دوستداران وی انجام خواهد گرفت که جهاد و مقاومت با انگیزه بیشتر ادامه یافته و همه فاسدان و جنایتکاران به ویژه آمریکا و اسرائیل بدانند که راه وی ادامه دارد.

استاندار زنجان ادامه داد: ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکا اقدامی جنایتکارانه بود و انتقام سختی در انتظار فاسدان است که این یک اشتباه استراتژیک را مرتکب شدند.

وی اضافه کرد: در مقابل دشمن باید با مردانه و با صلابت هزینه داد و در این ارتباط اهمیت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بر همگان مشخص است چرا که زندگی خود را در  راه مبارزه با تکفیری ها گذراند و از طرفی دشمن باید بداند که کشورمان سرداران رشید، غیور و ارزشمندی دارد.

حقیقی با بیان اینکه امروز/شنبه/ در تمامی شهرستان های استان مراسم خودجوش در این خصوص برگزار می شود، افزود: تلاش شده از موازی کاری ها اجتناب شود که این مراسم ساعت ۱۵ در حسینیه ثارالله شهر زنجان برگزار می شود.

با دستور و نامه نگاری مشکل حل نمی شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایراد مهم کارها در به سرانجام نرسیدن آنها، اضافه کرد: نامه نگاری های متعدد مدیران به یکدیگر برای پیشبرد کار انجام می گیرد که در نهایت نتیجه نهایی حاصل نمی شود.

استاندار زنجان ادامه داد: مدیران گاه در رفع مشکلات مطرح شده در جلسات اهتمام جدی ندارند و به عنوان نمونه مشکلات مربوط به کارخانه راشا کاسپین زنجان با همکاری مدیران دستگاه‌های متولی امر و با تشکیل جلسه ای به نتیجه نهایی نرسیده و موارد اعلام شده برطرف نشده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که دستگاه های متولی امر در خصوص مشکلات مربوط به کارخانه راشا کاسپین توضیحات مختلف و صحیحی را بیان کردند اما خروجی نهایی و لازم احصا نشده و بر این مبنا باید این موضوع با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  و مدیران امر تعیین تکلیف و تصمیم قاطعانه اتخاذ شود.

حقیقی افزود: نامه نگاری های بین بخشی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان به یک عادت تبدیل شده و در تسریع فرآیند مشکلات بوجود آمده کمکی نکرده است درحالی که این موضوع باید با همت و جدیت بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات پسماند این استان ۲۵ سال است که رفع نشده است، اظهار داشت: با وجود تلاش های انجام گرفته برای انتقال این پسماندها به روستای مد نظر این اقدام نیز در حال پاس کاری میان مدیران است.

این مسؤول ادامه داد: استان به مدیران اختیارات لازم برای برطرف کردن موانع و مشکلات مطرح شده را داده است اما در عمل کاری انجام نمی گیرد و  این در حالی است که مردم انتظار خدمتگزاری و پیگیری مسائل و معضلات بوجود آمده را دارند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: بزرگترین هنر مدیران استان در چگونگی همکاری و هماهنگی لازم جهت برطرف کردن مشکلات است و این موضوع اهمیت دارد، چراکه نامه نگاری های صرف، اثربخشی لازم را ندارد.

برچسب‌ها فتح‌الله حقیقی قاسم سلیمانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فتح الله حقیقی قاسم سلیمانی زنجان فتح الله حقیقی قاسم سلیمانی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان سرزمین علویان در حماسه خان طومان به دنیا اثبات شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام عسگر کریمیان سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای خان طومان که با محوریت شهید حسین مشتاقی در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار شد، گفت: شهدای مدافع حرم در مسیر پاسداری از امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) با انتخاب خط سرخ شهادت از همه هستی خود گذشتند و اینگونه جاودانه شده اند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی شهدای خان طومان افزود: با بررسی جنگ خان طومان متوجه خواهید شد که منطقه‌ی عمومی خان طومان از اهمیت استراتژیکی بالایی برای گروهای داعش برخوردار بود که یک عده قهرمان و اسطوره از سرزمین علویان با جانفشانی در شرایط بسیار سخت خودشان را به دنیا ثابت کردند.

این فرمانده جبهه مقاومت متذکر شد: شهادت مدافعان حرم سبب شد تا پرچم عاشورا به اهتزاز و مکتب حسینی ادامه یابد و همچنین حرم حضرت زینب (س) از شر دشمنان اهل بیت در امان بماند.

به گفته سردار کریمیان فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی، ولایت مداری، صداقت، شهامت و شجاعت از جمله درس‌هایی بود که شهدا در مکتب امام راحل آموخته و با جانفشانی در راه اسلام به نسل‌های بعدی منتقل کردند.

وی همچنین با اشاره به حمله موشکی به رژیم صهیونیستی و وعده‌ی صادق تصریح کرد: گستاخی رژیم صهیونیستی باید بگونه ای پاسخ داده می‌شد که دشمنان با خود فکر نکنند می‌توانند به هر نحوی در برابر ایران اسلامی قد علم کنند در واقع ما هم نیز در این عملیات خودمان را امتحان کردیم که آیا در جنگ آینده با امکاناتی که در اختیار داریم می‌توانیم در برابر دشمنان مسلط باشیم هر چند این موشک‌هایی که سمت دشمن فرستاده شد قدرت نظامی شأن مربوط به دهه ۸۰ بود ولی با این وجود هم غرب و هم رژیم منحوس صهیونیستی در برابر این قدرت نظامی کشورمان درمانده است.

سردار کریمیان همچنین در بخش دیگر از سخنان خود به تحریم‌های علیه ایران طی چند سال اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: اگر دولت‌ها همانند این دولت و وزارت خارجه کنونی همراه و همپای میدان بودند قطعاً در حال حاضر چیزی به نام تحریم نداشتیم.

وی در پایان تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا را یک ضرورت برای آحاد جامعه برشمرد و همچنین متذکر شد: امروز تک تک آحاد جامعه باید در مسیر آرمانی شهدا قدم بردارند و توصیه‌های گراسنگ شأن را به عنوان سرلوحه زندگی قرار دهند.

گفتنی است، شهید حسین مشتاقی به عنوان سومین شهید مدافع حرم از شهرستان نکا بود که در ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ در نبرد با تکفیری‌ها در منطقه خان طومان به شهادت رسید.

کد خبر 6099960

دیگر خبرها

  • حمایت شورای وحدت زنجان از محمد اسماعیلی و سعید رفیعی در انتخابات
  • قهرمانان سرزمین علویان در حماسه خان طومان به دنیا اثبات شدند
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • سردار آزمون و پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر (فیلم)
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه