Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صفر قربان پور در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به طور قطع ترور شخصیت با عظمت شهید سردار سلیمانی این چهره بین المللی، توسط منفورترین دشمن، یک برنامه اتفاقی نبوده است.

وی ادامه داد: نظام استکباری دقیقاً این اقدام ننگین را بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام داده و با شناخت و هماهنگی لازم در اولین فرصت به این ترور و جنایت دست زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: اقدامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و افرادی که در کشورهای منطقه هزینه پرداز برنامه‌های آمریکایی هستند، جنایتکارانه است.

حجت الاسلام قربان پور بیان داشت: از روز گذشته بعضی به دنبال این هستند که این شهادت را یک اقدام شخصی جلوه دهند که ربطی به نظام استکباری ندارد در حالی که این شهادت و ترور نتیجه کار مبنایی، برنامه‌ای، از پیش طراحی شده بوده و تقابل اسلام و کفر در حال وقوع است و نظام سلطه به نوعی بغض و کینه خود در شکست‌های قبلی را جبران می‌کند که رسانه‌ها باید به آن بپردازند و موضوع را شخصی جلوه ندهند.

وی گفت: ترس و وحشتی که نظام سلطه از انتقام سخت در دل دارد نشان دهنده این است که سلطه و حاکمیت ظلم استکباری و لشگر کشی‌های آنان رو به اضمحلال است. آن‌ها به ضربات سخت تن خواهند داد و چاره‌ای جز این ندارند و رو به افول و شکست هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی توجه به کلید واژه‌های پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص شهادت سردار سلیمانی مانند اصل انتقام سخت و مقاومت را مهم برشمرد و گفت: اصل انتقام سخت مورد مطالبه تمامی ملت ایران و عراق است. در ارتباط با اصل مقاومت نیز باید گفت اگر جمهوری اسلامی و آرمان انقلاب در آغاز دهه پنجم بخواهد به پیروزی دست پیدا کند، با جریان تفکر مذاکره‌ای به نتیجه نمی‌رسد بلکه مقاومت حرف نخست را می‌زند.

حجت الاسلام قربان پور تصریح کرد: سیاستمداران کشور نیز به این نتیجه دست پیدا کرده اند که نظام سلطه به هیچ مبانی و اصول اخلاقی پایبند نبوده و متجاوز هستند و هر زمان که بدانند تجاوز نتیجه بخش است، اقدام می‌کنند بنابراین باید جریان مقاومت را زنده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سردار سلیمانی و همرزمانش جوشش و خروش مردمی در جریان است که نتیجه شجاعت و مقاومت این شهید والامقام، شهید ابومهدی و همرزمانشان در عراق است. هیچ چیز دیگری مانند شهادت این شهید والامقام نمی‌توانست این گونه افراد را در داخل و خارج کشور و کشورهای اسلامی به مبارزه با نظام سلطه بر انگیزد.

حجت الاسلام قربان پور تاکید کرد: شأن شهید سلیمانی همین بود که با شهادت به لقا ء الله بپیوندد. با این که داغ بزرگی بر دل ملت ایران نشسته است اما مردم منتظر انتقام خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار و همرزمانش هستند.

وی گفت: در روز تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمانش حضور گسترده مردم را شاهد خواهیم بود که در مقابل استکبار مقاومت می‌کنند. ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز در پیش است و چهلمین روز شهادت این شهید والامقام به ۲۲ بهمن ماه ختم می‌شود که باز هم تجلی حضور همه جانبه مردم خواهد بود و یک بار دیگر جبهه مقاومت اقتدار خود را اعلام می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکز خاطر نشان کرد: به مناسبت شهادت شهید سردار سلیمانی برنامه‌های متعددی در استان پیش بینی شده است و در صدد هستیم با همکاری نهادهای فرهنگی و دینی و خبرگزاری‌ها به یک برنامه مدون برای نشر محتوا در این حوزه دست پیدا کنیم.

کد خبر 4816044

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی سردار سلیمانی قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی قزوین ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز آلودگی هوا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛شهید محمد رضا غضبان احمدی فرزند یوسف در تاریخ ۱۳۴۳/۰۲ در خوزستان متولد شدو در جریان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر مقابل پادگان حمید داوطلبانه در مصاف با دشمن بعثی در راه اسلام و تمامیت ارضی ایران اسلامی در میدان نبرد به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید توسط افراد بومی و همرزمانش در محل شهادت تدفین شد و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ توسط نیرو‌های تفحص پیکرش به ستاد معراج شهدا مرکز منتقل شد.

 پیکر این شهید امروز پس از ۴۳ سال چشم انتظاری خانواده از مصلای مهرشهر به مقصد امام زاده طاهر (ع) بر دستان مردم شهید پرور تشییع و سپس پیکر مطهرش در جوار دیگر همرزمانش در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است