Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان حضرتی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  اداره پست این شهرستان بیش از ۷۱ درصد از کارت سوخت های تحویلی معادل یکهزارو ۹۱۴ فقره  را به مالکان شان تحویل داده اند.

وی بیان کرد: ۷۸۱ کارت سوخت به دلیل نبود آدرس دقیق یا مراجعه نکردن مالکان خودرو در باجه معطله پست شهرستان وجود دارد.

حضرتی نژاد اظهار داشت: از این تعداد کارت سوخت ۹۱ مورد به مالکان شان در خارج استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۹۱هزارو ۳۱۴ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان امسال جابجا و تحویل مشتریان شده است.

حضرتی نژاد ابراز کرد: از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۲ مرسوله به صورت پیشتاز، ۱۱ هزار و ۸۶۹ مورد سفارشی و ۷۱۵ مورد ویژه استانی ارسال شده است.
وی مجموع ترافیک مرسوله های پستی امسال در این شهرستان  را ۲۰۸ هزار و ۳۴۵ فقره اعلام کرد و افزود: از این رقم، ۱۱۷ هزار و ۳۱ فقره مرسوله وارده و ۹۱ هزار و۳۱۴ فقره نیز صادره بود.

مدیر اداره پست گچساران گفت:۱۱ هزارو ۱۱۷ فقره ازمرسوله وارده به این شهرستان پس از ۲ یا سه بار مراجعه بین مالکان شان توزیع شد.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزارو ۳۱ سند تک برگ امسال در این شهرستان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه ۲۳ درصد افزایش داشته است.

حضرتی نژاد افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار و ۱۱۶ عدد تاییدیه کد پستی برای ارائه به سازمان ها و دستگاه های اجرایی به منظور آدرس دهی دقیق ارائه شده است.

وی گفت: در این مدت ۹ هزار و ۷۲۰ مرسوله خرید و فروش اینترنتی به شهرستان  وارد شده که از این میزان تاکنون ۶ هزارو ۱۷۹ فقره توزیع شده است.

حضرتی نژاد انعقاد قرار داد با فروشگاه های اینترنتی شهرستان برای گسترش و رونق کسب وکار، بازدید مستمراز ۱۰ دفتر پستی دفاتر پیشخوان دولت به منظور کنترل وضعیت خدمت رسانی از دیگر خدمات این اداره در سال جاری بوده است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها پست کارت سوخت گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پست کارت سوخت گچساران پست کارت سوخت گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، محسنی راد مدیر کل اداره  گفت:دفترچه های سپرده گذاران اتباع خارجی استان یزد که در ماه های گذشته در این طرح شرکت نموده اند ، در اختیار دفاتر کفالت،اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان  جهت توزیع قرار گرفت.

وی افزود:دفترچه های فوق دارای مهلت شش ماهه بوده که پس از بررسی وضعیت فرد،  قابل تمدید می‌باشد.                                                             

 محسنی راد گفت:ضریب امنیتی این دفترچه ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی،شماره سریال،مهر برجسته،امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل می‌باشد.

همچین  وی افزود : افرادی که دفترچه سرمایه گذاری را دریافت نموده اند در اولویت واگذاری کارتهای هوشمند قرار خواهند گرفت و کارتها و دفترچه بصورت همزمان تحویل اتباع خواهد گردید.                                                   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد