Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این میزگرد با هدف بررسی نقش رسانه ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان برگزار شد و ابوذر بابایی زاده، رضا طولابی، سعید سرشار، عباس دارایی و محدثه مقدم از کارشناسان حوزه رسانه در آن حضور داشتند.

کارشناسان در این میزگرد معتقدند رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری و برخط هرکدام تاثیر قابل توجهی در تعیین مشارکت مردم داشته و جامعه با آگاهی و اطلاع رسانی صحیح از طریق رسانه ها می توانند در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها براین باورند که با فضاسازی رسانه ای همچنین اطلاع رسانی دقیق، باید فضای باز سیاسی را در چارچوب های مشخص نظام اسلامی برای مردم و مشارکت در انتخابات فراهم کرد.

مشروح این میزگرد بزودی در ایرنا لرستان منتشر می شود.

در این دوره از انتخابات  ۴۰۸ داوطلب در هفت حوزه انتخابیه لرستان ثبت نام کردند که ۱۴ نفر آنها قبل از اعلام نظر هیات های اجرایی و اعلام صلاحیت ها استعفا دادند.

تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی ۳۶۸ نفر و تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده  ۲۶ نفر است و پس از اعلام نظر هیات‌های اجرایی ۶ نفر دیگرنیز انصراف دادند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

برچسب‌ها میزگرد ایرنا رسانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میزگرد ایرنا رسانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان میزگرد ایرنا رسانه انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد

مدیرکل هواشناسی لرستان از افزایش ۱۲درصدی بارندگی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: میانگین بارش لرستان در پی سامانۀ بارشی اخیر 23میلی‌متر بود و بیشترین میزان بارندگی این سامانه در ازنا به‌میزان 38 میلی‌متر ثبت شد.

او با بیان اینکه میزان بارندگی نقطه‌ای سال زراعی امسال در لرستان به 520میلی‌متر رسیده‌است، اضافه کرد: این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش 12درصدی برخوردار است.

2 هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به افزایش شش‌درصدی بارش این استان نسبت به میانگین بلندمدت، یادآور شد: 482میلی‌متر بارندگی در سال زراعی 1403-1402 در خرم‌آباد ثبت شده‌است.

مرادپور با اعلام ثبت 481میلی‌متر بارش در بروجرد، بیان کرد: این میزان در کوهدشت 497میلی‌متر، الیگودرز 342میلی‌متر، پلدختر 522.2میلی‌متر و دورود 492میلی‌متر است.

او اعلام کرد: 553میلی‌متر بارندگی در الشتر، 487میلی‌متر در نورآباد، 373میلی‌متر در ازنا، 605میلی‌متر در رومشکان و 585.1میلی‌متر در سراب دوره ثبت شده‌است.

مدیرکل هواشناسی لرستان  توضیح داد: 544.3میلی‌متر بارش در ایمان‌آباد، 351میلی‌متر در سیلاخور، .645.3میلی‌متر در سپیددشت، 618میلی‌متر در ریمله و 746.2میلی‌متر در شول‌آباد ثبت شده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است