Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا با شهادت حاج قاسم سلیمانی دکمه افول خود را زده است. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سردار حسن حسن‌زاده صبح امروز با حضور در منزل شهید «وحید زمانی‌نیا» از شهدای حادثه تروریستی آمریکا در بغداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی به‌خوبی می‌دانند که این بزرگ‌ترین اشتباهی بوده که تاکنون مرتکب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آمریکا از هم‌اکنون آثار این اشتباه راهبردی را به چشم می‌بیند زمانی که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های بین‌المللی مقاومت را این‌گونه به شهادت می‌رسانند که از همان لحظه شهادت لحظه به لحظه محبت مردم به این شهید در حال افزایش است و به همین میزان شاهد تنفر روبه افزایش مردم جهان نسبت به استکبار جهانی و شخص ترامپ هستیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: آمریکا منتظر اقدام سخت و قاطع ایران باشدامروز همه خانواده‌های ایرانی خودشان را صاحب عزا می‌دانند/آمریکایی‌ها برای همیشه پشیمان خواهند شدرئیس بسیج رسانه کشور در بوشهر: آمریکا سیلی سختی از نظام اسلامی و جبهه‌های مقاومت دریافت می‌کند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه حضور مردم پشیمانی را برای آمریکا و متحدان آن به همراه دارد افزود: پاسخی که قطعاً جمهوری اسلامی و تمام جبهه مقاومت به آن‌ها خواهد داد، آمریکا و جهانخواران و نظام سلطه را برای همیشه از کرده خود پشیمان می‌سازد.

حسن‌زاده در پایان تصریح کرد: آمریکا با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دکمه افول خود را زده است و لحظه به لحظه به نقطه پایان خود نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا

دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا دنیا تحمع کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا