Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش پس از انتقال به ایران در استان خوزستان تشییع می شود که جزئیات مراسم تشییع آنها در اهواز اعلام شد. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در جریان حمله به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه شهید ابومهدی المهندس معاون نیروهای الحشد الشعبی، سردار سرتیپ پاسدار شهید حسین جعفری‌نیا، سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری‌نیا، سرگرد پاسدار شهید هادی طارمی، سروان پاسدار شهید وحید زمانیان و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع کرمان دیده به جهان گشود و پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه 13 دی‌ماه سال 1398 در حمله بالگردهای آمریکایی در بغداد به فیض شهادت نائل آمد.

قرار است پیکر مطهر شهدا پس از انتقال به ایران در استان خوزستان تشییع شود که جزئیات مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در اهواز اعلام شد.

تهران| خون شهید سپهبد سلیمانی زمینه‌‌ساز یکپارچگی و وحدت بیشتر جهان اسلام می‌شودگلستان| انتقام سخت در انتظار دشمن استبزرگراه آزادگان به نام شهید «قاسم سلیمانی» نامگذاری شود

بر این اساس، مراسم تشییع سرداران شهید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فردا یکشنبه 15 دی ماه از ساعت هشت صبح از میدان مولوی به سمت خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

میدان مولوی، خیابان امام موسی صدر، پل شهید علم الهدی، خیابان سلمان فارسی و چهارراه سلمان فارسی مسیر اصلی تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در اهواز است.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام

دریافت 32 MB

فیلم: فرشاد نظری

کد خبر 6096860

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی به سمت وزارت آموزش و پرورش تشییع می‌شود
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش