Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای آذری جهرمی! سردار ما برای امنیت ما تا مدیترانه جنگید و شما از صندلی راحت دفتر شیک‌تان نه فقط نتوانستید از امنیت مجازی ما دفاع کنید که آن را جدا به خطر انداختید. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ اجتماعی رسانه نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "علی علیزاده" از فعلان برجسته فضای مجازی در کانال شخصی خود به نوع مواجهه اینستاگرام به پست‌های مخاطبان کشورمان در شهادت "سردار سلیمانی" واکنش نشان داد و نوشت: "اگر آمریکایی‌ها پریشب بدن سردار ما را حذف و ترور کردند، شبکه آمریکایی اینستاگرام هم از دیروز اسم و یاد عزیزترین سردار ما  را حذف و ترور کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی در بخشی از این مطلب، گریزی به نوع عملکرد قابل‌تامل وزیر ارتباطات در حوزه فضای مجازی و بی‌عملی او در توسعه پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی بومی زد و نوشت: "آقای آذری جهرمی! شما مسئول مستقیم تبدیل اینستاگرام به پلتفرم اصلی 85 میلیون ایرانی هستید. آقای آذری جهرمی! سردار ما  برای امنیت ما تا مدیترانه جنگید و شما از صندلی راحت دفتر شیک‌تان نه فقط نتوانستید از  امنیت مجازی ما دفاع کنید که آن را جدا به خطر انداختید."

علیزاده تاکید کرد: "عزیزترین سردار ما،  آمریکا را از منطقه بیرون کرد و شما آمریکا را به گوشی‌های تلفن هر ایرانی یعنی خصوصی‌ترین اندرونی‌های عصر جدید، برگرداندید ... آقای آذری جهرمی! مردم ایران سی و شش ساعت است نمیتوانند حتی اسم عزیزترین سردار تاریخ معاصرشان را در اینستاگرام بیاورند؛ نمیتوانند با گذاشتن یک عکس برای محبوب‌ترین سردار ملی‌شان در فضای مجازی حتی اشک بریزند و عزاداری کنند."

این فعال و کارشناس رسانه نوشت: "خوابید؟ یا عمدی در کار است؟ آقای آذری جهرمی! روزی که اینستاگرام را به عنوان پلتفرم اصلی هشتاد و پنج میلیون نفر به ملت ایران تحمیل کردید، نمیدانستید حذفی‌ترین و سرکوبگرانه‌ترین سیاستها را نسبت به نیروهای نظامی ملی ایران و  متحدان منطقه‌ای‌اش دارد؟ نمیدانستید حتی اجازه انتشار عکس یک شهید را نمیدهد؟ و نمیدانستید همین شبکه اجتماعی همزمان  روادارترین سیاستها را نسبت به سرهنگهای حقوق‌بگیر جنگ رسانه‌ای غرب دارد و هتک حرمت مقدسات و تشویق به تروریسم خیابانی و خشونت خیابانی توسط آنها را نه فقط هرگز حذف نمیکند بلکه به صورت رسمی آنها را تبلیغ میکند؟ برای مثال آیا از دعوت شخصی مسیح علینژاد به دفتر مرکزی اینستاگرام در کالیفرنیا با خبر نبودید؟ آقای آذری جهرمی! تا دیر نشده کاری کنید وگرنه شما هم در حذف اسم حاج قاسم از فضای مجازی همدست آنهایید."

اینستاگرام کاری به رسانه‌های ضدانقلاب ندارد! + عکسآزادی بیان به سبک اینستاگرام و توییتر/ حذف تنها گزینه پیش رواینستاگرام صفحه خبرگزاری تسنیم را بستحذف پست اینستاگرامی هنرمندان درباره شهادت سردار سلیمانی"اینستاگرام" صفحه هیأت میثاق با شهداء را غیر فعال کرد

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,41/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ارتباطات رسانه‌های خارجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارتباطات رسانه های خارجی وزارت ارتباطات رسانه های خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: چندی پیش یکی از خواننده‌های سرشناس کشور به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که صفحه‌ای جعلی با نام و تصاویر او در یکی از شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و گرداننده یا گردانندگان این صفحه اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از طرفداران این خواننده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال‌کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت این خواننده معروف فعالیت دارد. این صفحه با جعل هویت شاکی و با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی‌بضاعت از کاربران کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان سایبری پلیس فتای پایتخت با بهره‌گیری از روش های علمی، مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

وی افزود: این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف کرد. او انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای‌ مجازی عنوان کرد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 848377 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا اینترنت - اینستاگرام حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد