Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام توکلیان مدیر کل صداوسیمای سمنان در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد با اشاره به تاکید بر تهیه اتاق فکر برای پرداختن به موضوعات سلامت در رسانه گفت: در خصوص موضوعات آموزشی حوزه بهداشت و درمان باید اتاق فکری ایجاد شود تا نحوه پرداختن به موضوعات بهداشت و درمان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاثیرگذاری بالای فیلم و تصویر در بین مردم افزود: در بخش‌های مختلف خبر و غیره می‌توان به موضوعات بهداشت و درمان پرداخته شود و این کار می‌تواند در بین مردم بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام توکلیان در خصوص طرح هر خانه یک پایگاه سلامت نیز تصریح کرد ک در رابطه با این طرح می‌توان فیلم‌های خوب و تاثیرگذاری ساخته شود تا این موضوع برای مردم به نحو احسن روشن شود.

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این جلسه ضمن قدردانی از صداوسیمای سمنان به خصوص واحد خبر در پوشش موضوعات بهداشت و درمان در سطح استان گفت: از صداوسیمای سمنان می‌خواهیم برای فرهنگ سازی و برای تداوم جایگاه خوب استان در اهداء عضو در سطح کشور همکاری داشته باشند.

او افزود: آمادگی کامل را برای همکاری با صداوسیمای سمنان برای ساخت فیلم و تله فیلم و غیره برای پرداختن به موضوعات حوزه بهداشت و درمان داریم.

دانایی تصریح کرد: برای فرهنگ سازی برای افزایش موالید در استان باید تلاش شود و صداوسیما می‌تواند در این حوزه بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام توکلیان مدیر کل صداوسیمای سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،در خصوص هدف از برگزاری این جلسه گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین صداوسیما و دانشگاه علوم پزشکی در طرح‌های مختلف وجود داشته و این جلسه برای هماهنگی بهتر برای تداوم این همکاری‌ها در بخش‌های مختلف برگزار شده است.

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در خصوص طرح هر خانه یک پایگاه سلامت گفت: در این طرح از هر خانه یک نفر از طریق دانشگاه علوم پزشکی در موضوعات مختلفی بهداشت و درمان آموزش می‌بیند و این آموزش‌ها را به خانواده خود منتقل می‌کند.

او افزود: انتقال اطلاعات سفیران سلامت به خانواده‌ها میتواند در کنترل و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها موثر واقع شود.

در این جلسه به پاس همکاری‌های خوب صداوسیمای سمنان با دانشگاه علوم پزشکی و سی امین سال تاسیس این دانشگاه لوح یادبودی به مدیر کل صداوسیمای سمنان اهداء شد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داشگاه علوم پزشکی فرهنگ سازی بهداشت و درمان صدا و سیمای مرکز سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی