Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، در مورد شهادت سردار سلیمانی گفت: با شهادت سردار قاسم سلیمانی بار دیگری آمریکا به عنوان دشمن دیرینه اسلام و ایران خود را به عنوان رهبر تروریست نشان داده، شهادت فرمانده سپاه پاسداران سردار سلیمانی در زمان «صلح» نشان از جنگ طلب بودن این کشور دارد که در پشت تربیون‌های آزاد دم از صلح و دوستی می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رشت در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: ترس از جمهوری اسلامی ایران و قهرمان ایرانی در دشمنان به جایی رسیده که از دیروز شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام اقدام به حذف تصاویر و پست‌های مربوط به این سردار بزرگ ایرانی کرده است و این نشان از قدرت کشورمان است.

سردار ایرانی محبوبیت جهانی دارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: سردار سلیمانی نماد یک قهرمان جهانی است که از مرزهای ایران عبور کرد و در راستای امنیت جهانی بدون هیچ ترسی فارغ از تعصبات عرب و عجم بودن در راستای دفاع از مظلومیت گام برداشت. زمانی که دشمن اسلام داعش با وحشی‌گری اقدام به سلطه‌گری کرد سلیمانی فارغ از افکار حزبی، گروهی و نژادی به دفاع از مظلومان جهانی برخاست؛ این شخصیت ایرانی به عنوان چهره‌ای جهانی رعب و وحشتی بزرگ در دل دشمنان اسلام آمریکا و صهیونسیت که مدافع داعش هستند انداخت.

ترس از قهرمان فراملی در دنیای مجازی

نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: حذف پست‌های مربوط به سرداردل‌ها قاسم سلیمانی در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی تنها دو دلیل دارد محبوبیت ایشان در بین مظلومان جهانی و مبارزه با تروریستم بود که خواب را از چشم سناتورهای آمریکایی گرفته بود؛ وحشتی که آمریکا از ایران و سرداران مبارز مانند سردار سلیمانی دارند تنها مربوط به دنیای حقیقی نیست آمریکا با پاک کردن تصاویر و پست های مربوط به این قهرمان بین المللی نشان داد که حتی در شبکه‌های مجازی هم ترس از حق و برملا شدن حقیقت دارد.

آرامشی که مردم سوریه و عراق دارند، مدیون شهید سلیمانی هستند

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت: محبوبیت ایشان از سطح دولت و حاکمیت ایران فراتر رفته و امروز اکثریت جهان اسلام و کشورهای اسلامی ایشان را می‌شناختند بطوریکه مدیون این سردار بزرگ ایرانی هستند علی الخصوص در نابودی داعش؛ آرامشی که امروز مردم سوریه و عراق دارند مدیون خون پاک این شهید ایرانی هستند.

شهید سپهبد سلیمانی، ژنرالی جهانی است که محبوبیت فراملی دارد

وی یادآور شد: آمریکا با پاک کردن پست‌های مربوط به سردار دل‌ها قاسم سلیمانی در اینستاگرام خط بطلانی بر ادعای خود مبنی بر مبارزه با تروریست ، آزادی بیان و حمایت از مظلومان جهان می کشد و بازتاب شهادت سردار ایرانی در شبکه‌های اجتماعی به قدری بود که بار دیگر آمریکا را به عنوان استکبار جهانی به دنیا معرفی شد؛ ایشان به عنوان قهرمانی و ژنرالی جهانی محبوبیت فراملی داشتند که ترامپ با اینکار خساراتی جبران ناپذیر به آمریکا وارد کرد.

بیشتر بخوانید:

حذف پست‌های مربوط به سردار سلیمانی در اینستاگرام نقض آزادی بیان است
یاد سردار سلیمانی در ذهن و دل مردان و زنان آزاده، ماندگار خواهد ماند
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: ترامپ به عنوان رییس جمهور جنگ طلب آمریکا یک دروغگوی تمام عیار است که دم از آزادی بیان و مبارزه با تروریست و دوستی با مردم ایران می‌زند و امروز با این اقدام تروریستی بار دیگر مردم ایران را عزادار و زخم خورده خود کرد./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • یادداشت| اینوتکس؛ صحنه‌ای جهانی برای نوآوری ایرانی
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟