Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@04:11:14 GMT

لنزهای چشمی را از آرایشگاه‌ها نخرید

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۶۷۶۶

لنزهای چشمی را از آرایشگاه‌ها نخرید

خبرگزاری آریا - دبیر انجمن چشم پزشکی ایران نسبت به تبعات و عوارض استفاده از لنزهای چشمی که در آرایشگاه‌ها عرضه می‌شود، هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از فارس، علی صادقی طاری در آستانه برگزاری چهارمین همایش چشم پزشکی بهاره، با هشدار نسبت به تبعات و عوارض استفاده از لنزهای چشمی که در آرایشگاه‌ها عرضه می‌شود، گفت: بعضاً شاهد هستیم که برخی آرایشگاه‌ها برای زیبایی به مراجعین خود لنز پیشنهاد می‌کنند که در اکثر موارد این لنزها استاندارد نیستند و باعث آسیب جدی به چشم‌ها می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرایی چهارمین همایش چشم‌پزشکی با اشاره به اینکه لنز چشمی به عنوان وسیله‌ای شناخته می‌شود که کاربرد پزشکی دارد، افزود: ممکن است در موارد خاص برای زیبایی از لنز استفاده شود که در این صورت نیز، باید با چشم پزشک مشورت شود.
صادقی طاری با انتقاد از عرضه لنزهای چشمی در مؤسسات غیر چشم پزشکی و آرایشگاهی، تأکید کرد: لنز چشمی را نمی‌توان همه جا تجویز کرد، زیرا برای استفاده از این لنزها باید از سلامت چشم اطمینان داشت.
وی ادامه داد: برای استفاده از لنز، چشم باید عاری از هر نوع بیماری باشد؛ بنابراین لازم است که افراد قبل از اینکه بخواهند از لنز چشمی استفاده کنند، حتی برای زیبایی، باید توسط چشم پزشک معاینه شوند.
دبیر انجمن چشم پزشکی ایران به لنزهای اجاره‌ای اشاره کرد و افزود: عفونت‌های چشمی از تبعات استفاده از لنزهای اجاره‌ای است که سلامت بینایی افراد را تهدید می‌کند.
دبیر اجرایی چهارمین همایش چشم پزشکی تصریح کرد: معاینه چشم قبل از استفاده از لنز خیلی مهم است؛ به طوری که فردی که خشکی چشم دارد، نمی‌تواند از لنزهای چشمی استفاده کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز