Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه از توافق با وزارتخانه‌های کشاورزی و صمت برای تولید مسکن خبر داد و گفت:وزارت ارشاد تاکنون درخواستی برای تولید مسکن خبرنگاران ارائه نکرده است. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اعلام این‌که نیمه بهمن امسال ثبت‌نام شدگان نهایی مرحله اول طرح ملی مسکن شناسایی و معرفی و بلافاصله ثبت‌نام مرحله دوم آغاز می‌شود، اظهار کرد: در مرحله اول ثبت‌نام 10000 هکتار زمین تخصیص یافت که این میزان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآور شد: در امضای تفاهم‌نامه تولید مسکن بین وزارت راه و سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، امکانات دو وزارتخانه و دو مجموعه در تولید مسکن ملاک‌عمل قرار می‌گیرد. در واقع به این روش، ضمن تسهیل‌گری در روند تولید مسکن، افراد واجد شرایط و نیازمند به مسکن صاحب خانه خواهند شد.

وی درباره تفاهم‌نامه‌های وزارت راه با وزارت ارشاد اعلام کرد: وزارت ارشاد تاکنون درخواست و تقاضایی را برای تولید مسکن جامع هدف خود (خبرنگاران و هنرمندان) ارائه نکرده است. اما در عین حال، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده این وزارتخانه آمادگی دارد برای ساخت مسکن هنرمندان و خبرنگاران با وزارت ارشاد همکاری کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: با وزارت جهاد کشاورزی تفاهمات اولیه‌ای برای ساخت مسکن داشته‌ایم که کارهای آن در حال انجام است. وزارت جهادکشاورزی اعلام آمادگی کرده و حاضر است تا امکانات در دسترس را برای اجرای این طرح (تولید مسکن) قرار دهد.

محمودزاده افزود: با وزارت صمت نیز توافقات اولیه حاصل شده است، اما از آنجایی‌که بخشی از متقاضیان بین دو وزارتخانه صمت و وزارت تعاون در خصوص مسکن کارگری مشترک هستند باید پالایش و ظرفیت های جدید از سوی دو وزارتخانه اعلام و نهایی شود تا بتوانیم تفاهم نامه با وزارت صمت را در خصوص تولید مسکن به امضا برسانیم.

جزییات ساخت 130 هزار واحد در طرح ملی مسکنوزیر راه: 30 درصد ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن حذف می‌شوندحذف 104 هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکنخرید و فروش مسکن ملی تخلف است/ وزیر راه: از طرح ملی مسکن حذف می‌شویدخرید و فروش غیرقانونی طرح ملی مسکن+عکس10هزار هکتار زمین برای طرح ملی مسکن تأمین شد/3 روش برای تأمین باقیمانده زمین طرح ملی

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ارشاد وزارت جهاد کشاورزی طرح ملی مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارشاد وزارت جهاد کشاورزی طرح ملی مسکن وزارت ارشاد وزارت جهاد کشاورزی طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند

نوربخش گفت: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که سال گذشته توسط رئیس جمهور رخ داد تدوین، تصویب و ابلاغ «سند موسیقی» بود. اصل اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران موسیقی صاحب یک سند شده، خود به تنهایی اتفاق بزرگی است. به عنوان مثال در همین مساله کنسرت سال گذشته شهر اصفهان علیرضا قربانی که موجب لغو کنسرت این خواننده شد، اگر ماجرای تدوین و ابلاغ سند موسیقی نبود قطعا ما نمی‌توانستیم موفق به از سرگیری کنسرت‌های این هنرمند در اصفهان شویم. چون در این مسیر هیچ مقامی در هیج جای کشور نمی‌تواند مجوز صادر شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نادیده بگیرد.

وی افزود: درواقع آنچه در سند موسیقی روی آن تاکید شده، مبتنی بر چنین الزامی است که هیچ نهادی غیر از شورای عالی امنیت ملی، نمی‌تواند کنسرت هر چهره شناخته شده یا کمتر شناخته‌ای در عرصه موسیقی را که مجوز برگزاری اجرای خود را از مراجع رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده باشد، لغو کند. در این چارچوب تنها مرجعی که بر اساس قانون می‌تواند روی لغو یک اجرای زنده موسیقایی اقدامات لازم به عمل آورد، شورای عالی امنیت ملی آن هم با «ذکر دلیل» است و گرنه هیچ نهاد یا دستگاه دیگری نمی‎تواند کنسرت دارای مجوز وزارت ارشاد را متوقف کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال