Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی ترور شهید سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و یارانش در بغداد به دستور ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بیانیه‌ای صادر و تاکید کردند که آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جنایت تروریستی و ضد‌بشری آمریکا و به شهادت رساندن سردار مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم نموده و شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به جهان اسلام، محور مقاومت و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کند و فقدان یار و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب و خادم ملت‌های مستضعف را تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد و قطعاً شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داده که میلیون‌ها جوان مؤمن و انقلابی در جهان اسلام منتغم او خواهند بود و منتظر اقدام جمهوری اسلامی نخواهند ماند.

آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی، میلیون‌ها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید.

دشمنان، معاندین و قدرت‌های سلطه‌گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام داخلی محور مقاومت و ترس و وحشت دائمی آمریکایی‌ها در منطقه خواهد شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بررسی‌های دقیق تحولات، راه‌کارها و باید و نبایدهای خود را هماهنگ با شورای عالی امنیت ملی تقدیم خواهد کرد تا با هماهنگی کامل آمریکا را در دستیابی به اهداف شوم خود با ناکامی روبرو کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن‌ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه‌های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت‌های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان‌های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: آستان قدس رضوی افتخار مشارکت در حوزه تولید را دارد و این در حالی است که در کنار زیارت، فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و توجه به نیاز جامعه در دهه‌های بعد از انقلاب مورد توجه قرار گرفته و تولیت نیز در این زمینه اقدام کرده است.

مصطفی فیضی افزود: آستان قدس رضوی افتخار دارد با شرکت‌های و کارخانه‌های متعدد در زمینه‌های متعدد با جمعیت بیش از ۱۴ هزار کارگر در ارتباط باشد تا نیاز‌های خود و جامعه تامین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا