Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل شرکت آبفار لرستان از آب‌رسانی به ۳۷ سایت روستایی در مناطق سیل‌زده این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا، علیرضا کاکاوند، مدیرعامل شرکت آبفار لرستان، شنبه 14 دی‎ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: پس‎از سیل که خسارات زیادی به واحدهای مسکونی برخی مناطق استان وارد شد، ۳۷ سایت مسکونی جدید روستایی طراحی و تمام این سایت‌ها آب‌رسانی شده و مشکلی در بحث تأمین آب ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‎که هزینه آب‌رسانی به این سایت‌ها را از محل منابع داخلی شرکت آبفار تأمین کردیم، عنوان کرد: قرار بود سازمان برنامه و بودجه ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ما بدهد که هنوز یک ریال پرداخت نشده‎است.

کاکاوند در رابطه با سایت‌های شهرستان چگنی، ادامه داد: شش سایت در این شهرستان قرار دارد که مشکلی در تأمین آب ندارند، برخی قطعی آب‌ها مربوط به شکستگی لوله‌هاست که در اسرع وقت ترمیم می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان، اظهار کرد: کل خسارات سیل به زیرساخت‌های شبکه آب و فاضلاب روستایی استان در سیل اخیر ۲۶۲ میلیارد تومان بوده که برای جبران خسارت فقط ۲۰ میلیارد مصوب شده که از این میزان ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن هم به صورت اوراق دوساله پرداخت شده‎است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی مدیرعامل آبفار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی ششم اردیبهشت در جلسه کنترل پروژه اپراتور همراه اول که با حضور مدیر مخابرات منظقه لرستان برگزار شد بر تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی استان لرستان از طرف وزارت متبوع تاکید کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های ابلاغی وزارت ارتباطات در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی برگزار شد.

صارمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: تامین پوشش ارتباطی مابقی روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه این جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم جهت رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان