Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پاشازاده معتقد است فسخ قرارداد استراماچونی از لحاظ حرفه ای حقش بود اما از نظر معرفتی درست نبود و باید همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل باقی می ماند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده پس از دیدار با معاون وزیر ورزش در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خدا را شکر که سرمربی انتخاب شد و هیات مدیره هم در حال جایگزین شدن هستند و امیدوارم در یکماه پیش رو که بسیار هم سخت خواهد بود ،شرایط به سمتی پیش رود که سرمان را بالا نگاه داریم و بتوانیم در خانواده استقلال موفقیت های زیادی را ببینیم  و همه باید در این شرایط سخت حمایت کنند چرا که حمایت در این شرایط سخت بسیار مهم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی پاشازاده گفت: استراماچونی از نظر معرفتی کارش درست نبود و می توانست همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل صبر کند  . البته دیگر نباید به عقب برگردیم و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم .

 

وی با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال حمایت شود اظهار داشت: الان همه باید سرمربی را حمایت کنیم نه به خاطر شخص فرهاد بلکه به خاطر آنکه هیچ سرمایه ای بالاتر از استقلال و هواداران ان نیست  بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا در آسیا و لیگ برتر تیم به جایگاه خوبی برسد .

 

پاشازاده جلسه برخی پیشکسوتان با معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: ان چیزی که برای من مهم است هوادار است . امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود و استقلال به جایگاه اصلی خود بازگردد .

فرهاد مجیدی استقلال تهران شهرداری ماهشهر مهدی پاشازاده دسته دو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران شهرداری ماهشهر مهدی پاشازاده دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!