Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، ۱۸ تا ۲۰ دی ماه به میزبانی اهواز برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 14:28 - 14 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۲۸۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی (دومین دوره یادواره استاد بهمن مطلق) با حضور ۱۴۰ وزنه‌بردار از ۲۹ استان طی ۳ روز (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۷ تا ۲۰ دی‌) به میزبانی شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه تائیدیه نهایی این دوره از مسابقات، ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار و حضور مربی یا سرپرست تیم در جلسه الزامی است. تغییرات نهایی در ترکیب تیم در جلسه تائیدیه نهایی صورت خواهد گرفت و در کنگره مسابقات هیچ‌گونه تغییری در ترکیب تیم‌ها داده نخواهد شد. کنگره مسابقات رأس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این مسابقات از ورزشکاران، تست دوپینگ به عمل خواهد آمد. ورزشکارانی که نامشان در لیست تیم‌های شرکت کننده در جلسه تائیدیه ثبت شده است موظفند در زمان مسابقات در محل مسابقات حضور داشته باشند لذا چنانچه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ورزشکاری را جهت انجام تست دوپینگ احضار نماید، عدم حضور ورزشکار به منزله مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نامبرده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: فدراسیون وزنه‎برداری هیچ تفاوتی بین رستمی و مرادی قائل نمی‎شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد