Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@08:27:21 GMT

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۷۳۷۴

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و شهدای همراه ایشان امروز، 14 دی‌ماه، در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا، ده هزار نفر از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) قبل از شروع این مراسم در مسجد اعظم و صحن‌های اطراف آن حضور یافتند تا دین خود را به شهدای مقاومت ادا کنند؛ حضور جمعیت در این مراسم آن قدر زیاد بود که صحن‌های اطراف هم مملو از جمعیت بود؛ فضلا، طلاب، مراجع تقلید و استادان حوزه علمیه هم با تعطیلی حوزه (که خبر آن از شب گذشته اعلام شد) هم در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و ده‌ها تن از شخصیت‌های حوزوی و استانی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین آیت‌الله سیدمحمد غروی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مروی، عضو شورای عالی حوزه، آیت‌الله استادی، عضو شورای عالی حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی رئیس جامعةالزهرا(س) و نمایندگان بیوت مراجع تقلید، مسئولان دفتر رهبر انقلاب در قم از دیگر حاضران این مراسم بودند.

حاضران در این مراسم با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی به مضمون «فقط انتقام» و با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا، جانم فدای رهبر، نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا، حاج قاسم شهادتت مبارک، عزا عزا است امروز»، تنفر خود را از این جنایت آمریکا ابراز کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی مسجد اعظم فقط انتقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی