Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به ابعاد جنایت آمریکا در ترور سردار سپبهد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس و همراهانش گفت: آمریکای جنایتکار با هدف استکباری خود در منطقه به‌دلیل اینکه دستش از داعش و جنایات داعشی کوتاه بود و منشأ مخالفت و مقابله مردانه و مجاهدانه با داعش را سردار سلیمانی و آقای ابوالمهدی مهندس می‌دانست، دست به این جنایت تروریستی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ آمریکا با این اتفاق نقاب از چهره برداشت و نهایتاً به دنیا اعلام کرد که هم خودش منشأ همه تروریست‌های عالم است و رهبری همه تروریست‌های عالم را به‌عهده دارد و هم آنها را تجهیز و پشتیبانی می‌کند و هر جا که این تروریست‌ها کم بیاورند خود او وارد میدان می‌شود.

سردار شکارچی گفت: آمریکایی‌ها فکر کردند اگر سردار سلیمانی و شهید ابوالمهدی را از سر راه بردارند جبهه مقاومت تضعیف می‌شود و می‌توانند بیشتر به مردم منطقه زور بگویند در حالی که با شهادت سردار سلیمانی تفکر و اندیشه ایشان به‌شکل عرضی و طولی گسترده می‌شود و استمرار پیدا خواهد کرد و با جایگزینی مناسبی که مقام معظم رهبری انجام دادند و سردار قاآنی که کوهی از تجربه کنار سردار سلیمانی است خواهند دید که این اندیشه حتماً استمرار پیدا خواهد کرد و از گذشته قوی‌تر نیز خواهد شد.

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح ادامه تأکید کرد: نکته دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران در پاسخگویی حتماً عجله نخواهد کرد. ما حتماً فکر می‌کنیم و یک برنامه‌ریزی خواهیم کرد که با حوصله پاسخ این اقدام تروریستی را در آینده به‌شکل کوبنده و پرقدرت بدهیم. این مسئله را آمریکا بداند که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر این جنایت تروریستی کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: ما هستیم که مکان و زمان و چگونگی اقدام و مقابله به مثل را تعیین خواهیم کرد و ضرب‌شست جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را نشان خواهیم داد. جمهوری اسلامی با صراحت اعلام می‌کند که از جبهه مقاومت با تمام توان دفاع خواهد کرد و در مقابل نظام سلطه و در رأس آن در برابر آمریکای جنایت‌کار و تروریست نه‌فقط دفاع و ایستادگی، بلکه از راهبردهای هجومی در قبال آمریکا استفاده خواهد کرد.

سردار شکارچی گفت: نکته‌ای که مهم است این است که مردم ما باید صبوری کنند و بدانند که ما با شهادت شهید سلیمانی تضعیف نشده‌ایم و ان‌شاءاالله قوی‌تر خواهیم شد. خون شهید سلیمانی در رگ‌های این ملت و جبهه مقاومت خواهد جوشید. خون شهید ابومهدی در ملت قهرمان عراق و حشد الشعبی خواهد جوشید و آمریکایی‌ها باید بساط خود را جمع کنند و از منطقه خارج شوند و اگرنه باید خسارات زیان‌باری را به‌تن بخرند.

وی افزود: آمریکایی‌ها بدون مجوز در عراق حضور دارند و بدون درخواست رسمی این کشور در عراق حضور دارند و چراغ‌خاموش و بدون هماهنگی مردم عراق زورگویانه وارد این کشور می‌شوند و به‌صورت کاملاً غیرقانونی عملیات جنایت‌کارانه تروریستی انجام می‌دهند و کسی را که به‌درخواست مردم و دولت عراق به‌شکل قانونی در این کشور حضور دارد در پایتخت این کشور ترور می‌کنند. آنها باید پاسخگوی مردم جهان باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار سلیمانی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی

به‌گزارش همشهری آنلاین، این عوارض بعد از آن وضع شده است که برخی خبرها از کاهش عرضه سیب‌زمینی در بازار حکایت دارد به‌نظر می‌رسد دولت در تلاش است تا سطح عرضه و تقاضا را متعادل کند.

افزایش صادرات محصولات کشاورزی

دیروز همچنین قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی از افزایش ۲۳درصدی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی خبر داد.

علیرضا پیمان‌پاک در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که با وجود کاهش ۹درصدی (ارزشی) صادرات کل کشور، صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی ۲۳درصد به لحاظ ارزشی و ۱۲درصد به‌لحاظ وزنی افزایش داشته است.

با وجود رشد صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی برخی کارشناسان اعتقاد دارند از نظر هزینه، فایده، افزایش صادرات مواد غذایی به‌دلیل محدودیت‌های زیست‌محیطی و میزان مصرف آب به‌نفع کشور نیست. چراکه سیستم آبیاری کشاورزی در ایران مکانیزه نیست و برای اغلب محصولات آب بری بالایی دارد.

وضعیت بخش املاک اپلیکیشن‌های دیوار و شیپور

ماجرای بخش املاک اپلیکیشن‌های دیوار و شیپور همچنان خبرساز است در تازه‌ترین رویداد عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستندگفت: درصورت عدم‌همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد.

هفته قبل ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت برای ایجاد بخش احراز هویت مالک و کد پستی املاک به ۲پلتفرم‌ دیوار و شیپور یک هفته مهلت داد و گفت که در غیراین صورت بخش مسکن دیوار و شیپور مسدود خواهد شد. او همچنین گفته بود: بعضی ملک‌هایی که وجود خارجی ندارد، در این سکوها آگهی شده و به‌صورت گسترده و با هماهنگی یکدیگر به قیمت‌سازی می‌پردازند. در یک هفته گذشته اخبار مربوط به این دو اپلیکیشن به صدر اخبار آمده و حالا در تازه‌ترین رویداد روز گذشته عضو کمیسیون عمران مجلس نیز با بیان اینکه دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستندگفت: درصورت عدم‌همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد.

به‌گفته او یکی از سوداگران بازار مسکن و مافیای این حوزه، افزایش قیمت جعلی مسکن با ارائه اطلاعات غلط در سکوهای اینترنتی است. اینها به‌صورت جعلی اطلاعاتی را از ملک، مالک و.. ارائه می‌دهند تا قیمت‌ها را افزایش دهند تا املاک خودشان را بفروشند.

عجله بی‌عجله

در رویدادی دیگر شرکت تپسی پس از آپدیت دوباره اپلیکیشن‌اش، گزینه عجله دارم را حذف کرد. آنگونه که روابط عمومی تپسی توضیح داده این گزینه به‌ دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.

پیش از این با پیگیری‌های سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسی‌های اینترنتی ازجمله اسنپ حذف شده بود. این سازمان اعتقاد دارد قیمت‌ها نباید افزایش یابد.

بیشتر بخوانید

اصل ماجرای «عجله دارم» تاکسی های اینترنتی | «عجله دارم» از کجا آمد؟ ماجرای استخراج عجیب طلا از کامپیوتر با پودر وی! صادرات ۹میلیارد دلاری به عراق

فرزاد پیلتن نماینده ویژه تجاری ایران در امور عراق در مورد جزئیات صادرات به عراق گفت: صادرات ایران به جهان در سال۱۴۰۲ حدود ۴۹.۴میلیارد دلار بوده که نسبت به سال۱۴۰۱ حدود ۸.۹درصد کاهش نشان می‌دهد. عراق با ۹.۲میلیارد دلار و ۱۸.۷درصد از سهم صادرات کشور پس از چین (۱۳.۹میلیارد دلار) دومین مقصد کالاهای صادراتی ایران بوده است. امارات (۶.۶میلیارد دلار)، ترکیه (۴.۲میلیارد دلار) و هند (۲.۲میلیارد دلار) نیز در رتبه‌های بعد از عراق قرار داشته‌اند.

کد خبر 848190 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها کشاورزی اقتصاد تولید کنندگان

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت