Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:15:57 GMT

ناکامی اتلتیکو برای فروش بلیت در عربستان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۷۶۹۸

ناکامی اتلتیکو برای فروش بلیت در عربستان

دیگو سیمئونه حاضر شده برای هوادارانی که به عربستان می‌آیند در صورت صعود تیمش به فینال سوپرجام، بلیت مجانی بگیرد.

به گزارش مشرق، باشگاه اتلتیکومادرید فقط توانسته ۵۰ بلیت برای دیدار سوپرجام برابر بارسلونا بفروشد.

بیشتر بخوانید:

مهمترین اتفاقات جهان ورزش در سال ۲۰۱۹‌+عکس

روزنامه «موندو دپورتیوو» خبر داد، در حالی که مسابقات سوپرجام اسپانیا قرار است ۹ ژانویه (۱۹ دی) در جده عربستان‌سعودی آغاز شود، هواداران تیم پایتخت اسپانیا فقط ۵۰ بلیت خریداری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله مادرید تا جده ۶۶۷۲ کیلومتر است و این سفر به طور متوسط ۶۰۰ یورو هزینه برای هواداران اتلتیکومادرید خواهد داشت. گفته می‌شود کسانی که ۵۰ بلیت را خریداری کرده‌اند اگر اتلتیکومادرید موفق به شکست بارسلونا شود و به فینال برسد، از دیگو سیمئونه سرمربی تیم بلیت مجانی دریافت خواهند کرد. سوپرجام اسپانیا از این فصل با حضور ۴ تیم برگزار خواهد شد.

۱۸ دی رئال‌مادرید در جده به مصاف والنسیا خواهد رفت و فردای آن هم بارسلونا برابر اتلتیکومادرید قرار می‌گیرد. تیم‌های برنده هم ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) برگزارکننده بازی فینال خواهند بود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی ناکامی اتلتیکو مادرید سوپر جام اسپانیا بارسلونا بلیت فروشی عربستان سعودی هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد