Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «محمدمهدی عسگرپور» در بولتن مجازی جشنواره یادداشتی درباره شخصیت ممتاز سردار شهید قاسم سلیمانی نوشت. تاریخ انتشار: 14:46 - 14 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۲۹۷

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، «محمدمهدی عسگرپور» دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در یک یادداشت، از شخصیت ممتاز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادداشت آمده است:

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین واکنش‌ها به شهادت سردار سلیمانی اینجا کلیک کنید

به نام خداوند شهیدان

آنچه که باعث محبوبیت غیرقابل تصورشهید سردار قاسم سلیمانی می‌شود به ابعاد مختلف و متنوع او برمی‌گردد، جمع شدن ویژگی‌هایی از قبیل مؤدب بودن، خوشرویی، سخت‌کوشی فراوان، جان برکف بودن، مهربانی، تبحرخارق‌العاده درفرماندهی جنگ، به روزبودن، اهل مدارا بودن به هنگام قدرت، رقیق‌القلب بودن در یک فرد بسیار نادر است، آن هم در دوره‌ای که منافع فردی و عافیت‌طلبی وجه غالب زندگی و معیشت آدمیان شده است.

او به واقع و بافاصله زیاد نسبت به خیل مدعیان، زمانه‌شناس بود و مسیری بسیارسخت و دشوار را برای زندگی خود برگزیده بود و نه به شکل نمایشی تمام وجود خود را صرف مبارزه با اشرار کرد، و جالب آنکه روز به روز در این مسیر، دردل مردم عادی میهن خودش و مظلومان برخی کشور‌ها که خیل عظیمی را شامل می‌شوند جابازکرد؛ جایی که موقت نبود، جایی که درواقع بازتاب روحیات خودش بود، آرامش‌بخش بود و لطیف، محکم بود و ماندگار.

به همین اعتباراست که قاتلینش اشتباه مهلکی را مرتکب شدند. شاید آن‌ها به جایی که او دردل مردم بازکرده بود توجه نکردند، شاید هم با علم به این موضوع دست به چنین عملی زدند که در هر صورت بازنده اصلی خواهند بود. برهمین مبنا انتقام خون او با بسیاری از انتقام‌های رایج درتاریخ متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش شامگاه سه شنبه در صحن شورای شهر قزوین اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک نظری و تک قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان های مردمی تصمیم گیر مردم هستند.

وی افزود: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی مناسبت های اردیبهشت ماه روز کارگر، روز معلم و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مجدداً یادآور شده و اهمیت آن را متذکر شد.

آبنوش، اراده خداوند را در مسیر رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت همانند واقعه طبس موثر دانست و تصریح کرد: آنچه در آن تردید نیست، مسیر درستی است که همگام با رهبری امامین انقلاب و تفکر بسیجی به لطف خداوند متعال به این ملت منتج شده است.

وی ضمن یادآوری تصمیم گیری های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در آن دوره، نتایج کار گروهی، وحدت و انسجام در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

منتخب مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه کار فرهنگی به نمونه ای از فعالیت های فرهنگی موثر انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد که تحت عنوان طرحی به نام دختران حاج قاسم برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهم ترین مسئله، پاسخ به شبهات است که لازم است برای این مهم نیز به تاسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی و تبیینی باشیم.

آبنوش ضمن اشاره به جنگ رسانه ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان تصریح کرد: افکار عمومی مردم کشور ما پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت پذیری در جهاد تبیین است.

در ادامه علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن استقبال از طرح پیشنهادی آبنوش منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از تشکیل قرارگاه فرهنگی و پشتیبانی دختران حاج قاسم با محوریت شورا، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

کد خبر 6093783

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است